Afmontering af nummerpladerammer
Fra : Jacob W.

Dato : 13-12-04 11:43

Nummerpladerammen bagpå min Astra fra 92 irriterer mig. Hvordan kan den
fjernes? Skal det gøres indefra, eller er det noget man kan fjerne udefra?

Pft. for svar!

Fra : Ukendt

Dato : 13-12-04 12:01

"Jacob W." <waage@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hvordan kan den
| fjernes? Skal det gøres indefra, eller er det noget man kan fjerne udefra?

Du skal da bare fjerne nr.pladen og rammen, og montere nr.pladen igen uden
ramme. Den plejer at sidde med to rustne skruer, de er evt. gemt under et
par plastichætter.

Fra : Jacob W.

Dato : 13-12-04 16:48

"Jørgen M. Rasmussen" <garbage.adr#nulspam.ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ramme. Den plejer at sidde med to rustne skruer, de er evt. gemt under et

Tak for dit svar. Men min nummerplade sidder ikke fast med skruer gennem
pladen. Det ser ud som om det kun er rammen, der er fastgjort til
karosseriet og så rammen, der holder nummerpladen fast.

Nogle tips?

Fra : Martin Petersen

Dato : 13-12-04 17:02

> [...]
> med skruer gennem pladen. Det ser ud som om det kun er
> rammen, der er fastgjort til karosseriet og så rammen,

Nummerpladen er sat fast i rammen med de sorte tapper du kan se ude ved
kanten. Bare "klik" nummerpladen ud af rammen, så kan du se dig frem til
resten.

- Martin