Skift af selvmedbragte pærer+ brændstoffil~
Fra : Kim

Dato : 12-12-04 13:54

Jeg har købt pærer på EBAY auktion( Philips Vision +) H1og H7 samt jeg har
købt en brændstoffilter til min VW Polo 9N 1,9 TDI , men nu hvor jeg vil
have det sat i , synes jeg ikke jeg har mod på det aligevel , NÅ men det
jeg egenlig vil spørge om er Kan man være bekendt at køre på værksted med
pærerne + filter og bede dem om at skifte det???
Mvh. Kim

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 12-12-04 14:30

"Kim" <kim014@mail.dk> skrev :

>Kan man være bekendt at køre på værksted med
>pærerne + filter og bede dem om at skifte det???

det kan man da sagtens - hvis værkstedet hører til de fornuftige, så
er de nærmest ligeglade, men flere steder kan da vist finde på at
hente den mistede avance på at sælge delene til dig, på arbejdslønnen.

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Janus

Dato : 12-12-04 15:27

Nu ved jeg ikke hvor du bor men på de mindre gør-det-selv værksteder hjælper
de gerne mod betaling. Der ligger et i rødovre, han er yderest rimelig

mvh Janus

Fra : Kim

Dato : 12-12-04 16:21

"Janus" <janusz@kampsax.dtu.fjern.dk> skrev i en meddelelse
> Nu ved jeg ikke hvor du bor men på de mindre gør-det-selv værksteder
> hjælper
> de gerne mod betaling. Der ligger et i rødovre, han er yderest rimelig

Jeg bor så bare i vestjylland Mvh. Kim

Fra : alexbo

Dato : 13-12-04 10:12

"Kim" skrev

>Kan man være bekendt at køre på værksted med
> pærerne + filter og bede dem om at skifte det?

Værksteder er til for kundernes skyld, det er så ikke alle, navnlig store
værksteder, der forstår dette.

Men så findes der små værksteder, og såkaldte servicecentre.
Hjulcentret som ligger allevegne, påtager sig også olieskift og lign.
De skifter sikkert gerne dine pærer og filter, navnlig hvis du benytter
lejligheden til at få skiftet olie og oliefilter.
Husk også luft og kabinefilter.

mvh
Alex Christensen