peugeot fejl igen
Fra : blyant

Dato : 12-12-04 13:36

hej igen fejlmeldig på ts4 som lød antipollution fault
kørte jeg til peugeot med de sagde lige efter en måling at det var ny karburator
til 2600+ mome det helt vildt kan ikke en x mærke at den er i stykker ??? hva
mener i

blyant

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.91.177.216)

Fra : Ulrich

Dato : 12-12-04 14:10

"blyant " <blyant@adslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
karburator
> til 2600+ mome det helt vildt kan ikke en x mærke at den er i stykker ???

Jeg mener ikke du har karburator, du har indsprøjtning.
Om de har ret ved jeg ikke, men der er langt i mellem indsprøjtning bliver
skiftet.

--
Hygge Ulrich

Fra : blyant

Dato : 12-12-04 14:21

"Ulrich" <mailto:uz_FILTER_@jubiimail.dk> skrev i en meddelelse
"Re: peugeot fejl igen"

> [...]
>
> Jeg mener ikke du har karburator, du har indsprøjtning.
> Om de har ret ved jeg ikke, men der er langt i mellem indsprøjtning bliver

mener det var det de sagde det er jo elektronisk der er jo ikke speederkabel

men ved det ikke skal jo bare betale , og hvis det ikke dur skal de få med mig at
bestille hehe

Fra : Rasmus

Dato : 12-12-04 14:27

"blyant " <blyant@adslhome.dk> wrote in message
> [...]
karburator
> til 2600+ mome det helt vildt kan ikke en x mærke at den er i stykker ???

Mener du ikke katalysator istedet for kaburator??
Din bil er ikke lovlig før du har en fungerende katalysator....

mvh
Rasmus

Fra : Allan

Dato : 13-12-04 00:10

Hejsa,

Har selv har Antipolution fault og Katalysator fault på min 2.0 Peugeot 406.

Det kom når bilen var kold. Den kørte ujævnt i tomgang indtil den blev lidt
lun. (Hele motoren gyngede i sit ophænd.). Peugeot i Sønderborg har skiftet
ventilløftere og det har hjulpet.

Havde altså ikke noget med katalysator at gøre, men en cylinder der ikke
forbrændte korrekt fordi ventiler hængte.
De sagde de havde set lignende på et par modeller før.

Virker nu på min Puk.

mvh

Allan

Fra : Rasmus

Dato : 28-12-04 09:52

> [...]

> kørte jeg til peugeot med de sagde lige efter en måling at det var ny
> karburator til 2600+ mome det helt vildt kan ikke en x mærke at den er

Tja det plejer at være en lambdasonde, defekt kat eller map sensoren i
luftspjældet. Men selvfølgelig vil en ventil der arbejder dårligt. også
have en indvirkning på forbrændingen.