Moment religionsføde
Fra : Ukendt

Dato : 11-12-04 21:50

Alle keder sig åbenbart bravt, så hvad er mere oplagt end at kaste mere
"brænde" på bålet.

http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/moment er opdateret med en
underside/bagside med CBR900, VTR-Fie, og en Mille

Have fun

mvh
Orla

Fra : Hekto

Dato : 11-12-04 22:21

In article <41bb5eb9$0$246$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>, "Orla
Pedersen" <o.pedersen.torsted[hos]post.tele.dk.invalid> says...
> [...]
>
> http://home20.inet.tele.dk/tfv/vtr/moment er opdateret med en
> underside/bagside med CBR900, VTR-Fie, og en Mille

Ha! ... du forsøger at sætte tal på religion! Det kan man ikke!
Hvis det hele var afhængigt af Hk/kg og Nm, ville der kun eksistere een
MC.

Dine regnestykker er både rigtige og fornuftige nok; men duer ikke til
noget når modellen står og stråler i forårssolen hos forhandleren!

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-04 11:04

Hekto skrev i meddelelsen ...
> [...]
>>

>Ha! ... du forsøger at sætte tal på religion! Det kan man ikke!
>Hvis det hele var afhængigt af Hk/kg og Nm, ville der kun eksistere een

Hold da op ! Selvfølgelig kan man sætte tal på religion Det er det det
hele handler om, spørg selv Gert.

>Dine regnestykker er både rigtige og fornuftige nok; men duer ikke til
>noget når modellen står og stråler i forårssolen hos forhandleren!

De er rigtige, og de _kan_ bruges. Når man har gjort sig fri af talræset,
for der er jo ikke rigtig nogen afgørende forskel på maskinerne, så kan man
nemlig med samvittigheden i orden vælge mc med øjnene.

Dybest set er vi nok enige......

mvh
Orla
VTR-Fie valgt med øjnene

Fra : Armand

Dato : 12-12-04 12:38

meddelelse news:41bc178b$0$56351$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
> man
> nemlig med samvittigheden i orden vælge mc med øjnene.

Jeg ville nok sige at Bladen's "momentreserve" (fedt beskrivende ord, Orla!)
i området mellem 110 og 135 km/t må give en dejlig fornemmelse af at den
nærmest kører diesel-elektrisk ved alm. motorvejshastighed :-/

--
Armand.

Fra : Hekto

Dato : 12-12-04 13:08

In article <cphb0d$2smo$2@news.cybercity.dk>, armand@mc-chaufforerne.dk
says...
> Jeg ville nok sige at Bladen's "momentreserve" (fedt beskrivende ord, Orla!)
> i området mellem 110 og 135 km/t må give en dejlig fornemmelse af at den
> nærmest kører diesel-elektrisk ved alm. motorvejshastighed :-/

Det er jo noget subjektivt vrøvl!
Det betyder da meget mere at man har den potente dunken fra V2'eren i
ørerne, end lyden af en stor støvsuger!

Du må lære at holde dig til fakta! *LOL*

--
/Hekto ... Som slet ikke vælger MC ud fra ydelsen, og slet ikke efter
hvordan den arter sig på high way!

Fra : Ukendt

Dato : 12-12-04 14:03

Armand skrev i meddelelsen ...

> [...]
>i området mellem 110 og 135 km/t må give en dejlig fornemmelse af at den
>nærmest kører diesel-elektrisk ved alm. motorvejshastighed :-/

Jeg har ikke kørt blade, men "fie" har i forvejen så rigeligt overskud i den
diciplin, så det er jo lidt ligegyldigt, alligevel ville jeg af andre grunde
vælge 5. gear til den hastighed. Men mille er sgu' da en underlig snegl, den
minder meget om TL 1000, er det mon indsprøjtningssystemernes "bagside" ?

mvh
Orla

Fra : Armand

Dato : 12-12-04 00:49

"Hekto" <urxgb@urxgb.qxROT-13> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ha! ... du forsøger at sætte tal på religion! Det kan man ikke!
> Hvis det hele var afhængigt af Hk/kg og Nm, ville der kun eksistere een

Arh, mon?
Men det er alligevel tankevækkende at CBR900'eren indtil 115 km/t vitterligt
leverer markant mere moment på asfalten end de to fremtrukne ellers værdige
V2-kombattanter!
Hvad skete der med "V2-bundtrækket"??

--
Armand.

Fra : Rebel

Dato : 13-12-04 20:30

> [...]
vitterligt
> leverer markant mere moment på asfalten end de to fremtrukne ellers

Det forsvandt i "lyd"
/Jack