MC-tøj
Fra : notme

Dato : 11-12-04 20:41

Er der nogen der har kendskab til den MC-dragt man kan købe hos T.Hansen?
Jakke 999kr + buks 799kr
Den ser god nok ud i butikken, men er den noget værd i det danske vejr?

--
-- Brian
Never be afraid to try something new...

Fra : Hekto

Dato : 11-12-04 21:41

In article <5AIud.483$2y5.329@news.get2net.dk>, heh@not.me says...
> Er der nogen der har kendskab til den MC-dragt man kan købe hos T.Hansen?
> Jakke 999kr + buks 799kr
> Den ser god nok ud i butikken, men er den noget værd i det danske vejr?

Jeg har ikke set TH's læderdragt; men derimod den MC-online har på
tilbud. Den er nydelig, omend jekken forekommer lidt snæver i forhold
til bukserne.
Den er ikke egnet til regn eller helårskørsel; men værd at overveje til
den pris.
--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Suzuki LS650

Fra : notme

Dato : 12-12-04 09:29

Den er ganske nydelig, men jeg skal bruge den til vinterkørsel..
Jeg bruger en skijakke med regnbukser nu, og fungerer faktisk fint, men der
er jo ikke meget sikkerhed, hvis jeg ryger ned

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 12-12-04 10:15

"notme" <heh@not.me> skrev i en meddelelse
> [...]
> er jo ikke meget sikkerhed, hvis jeg ryger ned
>

> Mc-online sælger noget ganske udmærket textil-tøj. Jeg har også indtryk
af, at textiltøj er varmere end lædertøj til vinterbrug.
Hilsen Matthias ( kører selv hele året med textil)