Gode råd ønskes vedr. GPS køb i Tyskland
Fra : BoS

Dato : 10-12-04 14:00

Hejsa

Jeg står og skal indkøbe en Garmin Quest. Jeg overvejer at købe den syd for
grænsen (via nettet), men jeg er lidt i tvivl om der medfølger et kort over
"Dänemark" til den, eller om det er en ting, man købe ekstra?

Er der nogen der har et sted, de kan anbefale at købe den? Jeg er ikke meget
for at betale via bankoverførsel - hellere med mit Visa.

Jeg har fundet den til 4260,- kr (uden fragt) i Tyskland. Den står til
5999,- vejl. inde på garmin.dk så der er måske lidt penge at spare,
medmindre DK kortet koster 1800,- kr.

Håber nogen kan rådgive mig lidt her.

mvh Bo

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 10-12-04 14:27

BoS wrote:

> Håber nogen kan rådgive mig lidt her.

Der er sikkert nogle i denne gruppe som ved noget, men ellers er der vist
for nylig oprettet en ny gruppe, der hedder
news://dk.teknik.satellit.navigation hvor de garanteret kan hjælpe dig? Det
er da et forsøg værd i hvert fald, for det ser da ud til, at der er penge at
spare.

--
Psycho Cowboy
Suzuki GSX-R 600 SRAD - sover... ZZ

Fra : BoS

Dato : 10-12-04 15:22

"Psycho Cowboy" <chrijac[FJERN]@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> news://dk.teknik.satellit.navigation hvor de garanteret kan hjælpe dig?
> Det er da et forsøg værd i hvert fald, for det ser da ud til, at der er

Takker

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 10-12-04 16:19

"BoS" <elskak+fjernes+@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har fundet den til 4260,- kr (uden fragt) i Tyskland. Den står til
> 5999,- vejl. inde på garmin.dk så der er måske lidt penge at spare,

Hej Bo.

Du kan finde massser af info om emnet her

Men ellers kan du smide mig en mail hvis du er intereseret i en

Garmin StreetPilot lll Deluxe, med kort til hele europa ( Version 5/ er
unlokket ) version 6 følger med, men er ikke unlokket, koster 150.- USD
der følger også strømkabel med til mont. på Mc, samt et ekstra bagstykke
også til mont på Mc, samt ekstra antenne til mont. invendigt i forruden i
bilen, skal bruges hvis bilen har specielle varmedæmpene ruder

Pris ide 4500.-

--
Hilsen
Dennis Hellan Pedersen

Fra : Peter

Dato : 12-12-04 19:07

"BoS" <elskak+fjernes+@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har fundet den til 4260,- kr (uden fragt) i Tyskland. Den står til
> 5999,- vejl. inde på garmin.dk så der er måske lidt penge at spare,

Prøv at se på
https://www.aspidshop.com/export/store/default.php?cPath=3_7_8&sort=3a her
kan du købe en Quest til 4.412 kr. incl. MapSource City Select Europe v6,
som indeholder detail kort over det meste af Europa, herunder Danmark.
Gratis levering ved køb over 250 euro.

--
Peter
XJ600S