Mikuni dyse
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 07-12-04 17:36

Jeg mangler en #12.5 tomgangsdyse af mærket Mikuni.

Nogen der ved hvor den skaffes ??

--
M V H

Peter Jakobsen
KAWASAKI ZX12R '01
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1152

Fra : Richard

Dato : 07-12-04 17:49

Peter Jakobsen wrote:
> Jeg mangler en #12.5 tomgangsdyse af mærket Mikuni.
> Nogen der ved hvor den skaffes ??

Ligger de ikke i bunker hos Yamaha- og Suzuki-forhandlere? - ellers er
Aprilia-importøren TMP vist Mikuni-ditto

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : Moller

Dato : 07-12-04 18:05

Richard wrote:

> Ligger de ikke i bunker hos Yamaha- og Suzuki-forhandlere? - ellers er

   Det eneste de har i bunker er helt alm. Mikuni hoveddyser med flat
hovede... alt andet er rent held hvis de har det, eller for den sags
skyld magter at skaffe det hvis ik liiiige det er den størelse som
bruges originalt på den pågældene model man skal bruge den til...

--
VH
Lars Molnit

Fra : Moller

Dato : 07-12-04 17:58

Peter Jakobsen wrote:
> Jeg mangler en #12.5 tomgangsdyse af mærket Mikuni.
>
> Nogen der ved hvor den skaffes ??

   Uh, det noget skidt... du skal ha fat i den danske Mikuni importør,
eller finde en forhandler der kan finde ud af at købe fra mikuni af.

   Så jeg vil klart anbefale at du ringer/E-mailer til Holtug MC , han kan
skaffe dem, samt til en nogenlunde fornuftig pris.

   har tjekket MC nøglen, men der er det kun hoveddyser :(

--
VH
Lars Molnit

Fra : Jan Meyer

Dato : 07-12-04 19:11

"Moller" <news@molnit.com> wrote in message
> [...]

Type og evt. model nummer på karburatoren ??

Jan

Fra : flemsus

Dato : 07-12-04 20:33

Jan Meyer wrote:
> "Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> Type og evt. model nummer på karburatoren ??
>
> Jan

Tager du lige en dobbeltvagt Jan?

--
REMOVE NOSPAM TO REPLY.
Mvh. Flemming Sørensen

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 07-12-04 20:45

Jan Meyer wrote:
> "Moller" <news@molnit.com> wrote in message

> Type og evt. model nummer på karburatoren ??
>
> Jan

Hvad jeg ved om den er i pdf-filen i dk.binaer.motor...

Fra : Moller

Dato : 07-12-04 21:07

Peter Jakobsen wrote:

> Hvad jeg ved om den er i pdf-filen i dk.binaer.motor...

   Og vupti, så flader alle os der bruger sunsite news server, og derved
ikke kan se binæer grupper... og hvor svært kan det være at sige hvilken
kaburator model det er :)

--
VH
Lars Molnit

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 07-12-04 21:27

Moller wrote:

> Og vupti, så flader alle os der bruger sunsite news server, og derved
> ikke kan se binæer grupper... og hvor svært kan det være at sige
> hvilken kaburator model det er :)

Få en ordentlig news-server

Der står at den passer til karburator af mærket VM, TM og TMX.

Fra : Moller

Dato : 07-12-04 21:36

Peter Jakobsen wrote:

> Få en ordentlig news-server

   ævl, har levet fint uden binæer grupper, så hvorfor ændre på det... og
på den anden side, os der bruger bærbar, og skifter mellem net hele
tiden skal jo ha adgang til en server som ikke er udbyder/linie krævende.

> Der står at den passer til karburator af mærket VM, TM og TMX.

   Ja, nu kender jeg til mindst 2 slags der... dem med hullerne i siden,
og dem som jeg selv bruger .. nemlig dem uden huller på siden. Begge
skaffes hos Holtug-MC.

--
VH
Lars Molnit

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 07-12-04 22:13

> Ja, nu kender jeg til mindst 2 slags der... dem med hullerne i siden,
> og dem som jeg selv bruger .. nemlig dem uden huller på siden. Begge
> skaffes hos Holtug-MC.

Der er huller i siden på det pdf-billede som du ikke kan se

Fra : Michael Brock

Dato : 07-12-04 21:34

Hej P....

Jeg er lige ved at tro jeg har sådan nogle stykker til at ligge på
værkstedet,
jeg kikker efter i morgen aften.....Ellers er jeg rimelig sikker på at
Lydmuren har http://www.lydmuren-mc.dk/
Men du hører fra mig..

Mic
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=109

Fra : Jan Meyer

Dato : 07-12-04 23:16

"Peter Jakobsen" <this-email-is-not@valid.nu> wrote in message
> Jeg mangler en #12.5 tomgangsdyse af mærket Mikuni.
>
> Nogen der ved hvor den skaffes ??

Desværre TMP har den ikke på lager , skal skaffes hjem.
Pris incl moms 31,25/stk
Vare nummer:12 VM 22/210-012.5
Så kan du jo prøve at ringe rundt

Jan