Problemer med Bilzonen.dk
Fra : Nicolaj C.

Dato : 11-12-04 13:30

Er jeg mon den eneste ?
Her er problemet:
Fra forsiden væger jeg fx. Mærke:Citroen, Model: C5. Søg forhandler, Fint
nok.
Derefter tilbageknappen i browser til forsiden igen. Denne gange vil jeg
bare finde en anden Citroen Model fx. Xantia. Men nu er eneste valgmulighed
Alle modeller
Eneste mulighed er så at lave en opdatering af siden eller vælge et
tilfældigt andet mærke og så tilbage til Citroen igen. Gør jeg noget forkert
eller ?
Jeg ved godt at man under avanceret søgning kan vælge flere forskellige
modeller.
Men hvorfor skal det være så besværligt.
Jeg har tidligere forsøgt at komme i dialog med bilzonen om det - men uden
held desværre.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 11-12-04 14:06

Nicolaj C. wrote:
> [...]
> bare finde en anden Citroen Model fx. Xantia. Men nu er eneste valgmulighed

Jeg har samme problem, og i tilgift står søgeresultaterne hulter til
bulter i Mozilla. Men prøv da www.bilbasen.dk i stedet - jeg tror også
de har større udvalg.

Mvh.

Fra : Nissen

Dato : 11-12-04 14:38

"Nicolaj C." <fjernmigspamnic@events.dk> wrote in message
> [...]
> Derefter tilbageknappen i browser til forsiden igen. Denne gange vil jeg
> bare finde en anden Citroen Model fx. Xantia. Men nu er eneste

Opdater siden og du er kørende igen ( evt. shift opdater)
--
Nissen