Mustang Update
Fra : Lars Ehlers

Dato : 11-12-04 05:23

Efter at min trofaste 98 GT 'stang har fået en grundig overhaling
inkl. et totalt genopbygget differentiale, bagaksel, osv. så er det
tid til en mindre "upgrade".

Så i morgen ryger der 18" Cobra fælge med 265/35/ZR18 dæk på, søndag
installerer jeg et "cold air intake" med et nyt K&N filter, og i løbet
af næste uge smækker jeg en Flowmaster 2.5" dobbelt udstødning på.

Billeder følger efterhånden som arbejdet skrider frem. Jeg venter ikke
mange flere heste, men en lidt dybere lyd, lidt mere villighed til at
tage omdrejninger, og et lidt bedre moment, nu da motoren får lidt
nemmere ved at ånde og får en større udstødning.

Desuden bliver er også monteret en Siruis satellitradio, så der også
er lidt til underholdningen...

Sjovt bliver det under alle omstændigheder

--
Lars Ehlers, San Francisco
http://www.ehlers.us/mustang

Fra : \(USA\) Brian Mark M~

Dato : 11-12-04 07:58

> [...]
> er lidt til underholdningen...
>
> Sjovt bliver det under alle omstændigheder

Hvis du kommer syd pA til Los Angeles sA kig forbi dalen - vi vil gerne se
"dyret"...

Mvh.
De to dansker i LA.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 11-12-04 16:26

Lars Ehlers wrote:

> Sjovt bliver det under alle omstændigheder

Det er jo det det drejer sig om, tillykke med opgraderingen..

--
Hygge..
Thomas