Biler fra barndommen
Fra : Martin Bak

Dato : 10-12-04 20:37

Juleoprydningen er vist ved at tage overhånd.. Jeg fandt:

Købekontrakt:
BMW Isetta 300 aargang 1962
Lukket kabine med soltag
Købesum med omsætningsafgift.. kr.2000,-
Af denne købesum betales kontant mod kvittering kr. 150,-
Ved brugt køretøj, 1 stk DKW scooter, model hobby kr. 500,-
Restkøbesum i alt kr. 1350,-
den 8. februar 1967
Forsikring med kasko pr 1/4 år kr. 71,-

Dette prægtige køretøj tjente os i flere år. Vi var 5 børn. Hvordan det har
kunne lade sig gøre ved jeg ikke....

.....Det kunne det vel heller ikke i længden, for så kom:

Købekontrakt:
1stk personbil SAAB 96 årgang 1965
Kontantsum kr. 10.500,-
Kontant betalt kr. 10.500,-
Restbeløb kr. 0,-
Den 3. februar 1970
Forsikring med kasko pr. 1/4 år kr. 139,-
--
Martin
http://www.martinbak.dk/ - ny julesang.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 10-12-04 21:56

"Martin Bak" <m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> skrev :

>Dette prægtige køretøj tjente os i flere år. Vi var 5 børn. Hvordan det har
>kunne lade sig gøre ved jeg ikke....

Når det kan lade side gøre i en Fiat 500, ka' det vel osse i en Isetta
;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Ukendt

Dato : 10-12-04 21:54

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Når det kan lade side gøre i en Fiat 500, ka' det vel osse i en Isetta
> ;)

howstop, en bimmer er skam meget mindre end en fiat 500 )

--
Tom

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 10-12-04 22:00

> howstop, en bimmer er skam meget mindre end en fiat 500 )

Det er vel derfor det stoppede med 5 børn ;).

Fra : Martin Bak

Dato : 10-12-04 22:01

> Det er vel derfor det stoppede med 5 børn ;).
*LOL* nej og det var heller ikke mig :) Der kom flere til siden *gys*

Fra : Martin Bak

Dato : 10-12-04 21:59

> <jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> howstop, en bimmer er skam meget mindre end en fiat 500 )

Og så er det ikke engang løwn. der er intet bagsæde i sådan en lille dims.

Martin