Extraudstyr v. import - havd koster det?
Fra : HKN

Dato : 10-12-04 08:24

Hej,

Er der nogen her som har en idé om hvad det koster extra i
registreringsafgift, når bilen man importerer f.ex har læderindtræk?

Findes der en tommelfingerregel for extraudstyr i øvrigt?

Mvh
Henrik

Fra : John Sahl

Dato : 10-12-04 08:33

HKN wrote:
> Er der nogen her som har en idé om hvad det koster extra i
> registreringsafgift, når bilen man importerer f.ex har læderindtræk?

Hvor gammel er bilen?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : HKN

Dato : 11-12-04 12:35

> Hvor gammel er bilen?

02/97

-Henrik

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 09-12-04 10:02

HKN wrote:
> [...]
> registreringsafgift, når bilen man importerer f.ex har læderindtræk?
>
> Findes der en tommelfingerregel for extraudstyr i øvrigt?

Hvis jeg husker rigtigt er det kun aktuelt hvis køretøjet er under 8 år´,
derefter medregnes ekstraudstyr ikke ved importvurdering (toldsyn).

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : John Sahl

Dato : 10-12-04 10:14

Hans L. Jørgensen wrote:
> Hvis jeg husker rigtigt er det kun aktuelt hvis køretøjet er under 8
> år´, derefter medregnes ekstraudstyr ikke ved importvurdering
> (toldsyn).

Hans, du er bag efter, det er den 10. december i dag

Men du har ret i ovenstående.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 11-12-04 16:08

John Sahl wrote:

> Hans, du er bag efter, det er den 10. december i dag
>
> Men du har ret i ovenstående.

Tak John - skulle så være rettet *LOL*

--
Hans L. Jørgensen