meriva activan.
Fra : MBJ Esbjerg

Dato : 09-12-04 16:49

Er der nogen der har erfaring med brændstoføkonomien på den?? (diesel)

Michael

Fra : thomas bærbar

Dato : 09-12-04 18:14

> Er der nogen der har erfaring med brændstoføkonomien på den?? (diesel)

Jada

jeg er den lykkelige ejer af en sådan en, det er en pragtfuld bil, jeg har
haft den i 8 mdr og kører ca 15 km l , da jeg kun kører korte ture, den kan
sikkert sagtens nå de 18,6 km l de annoncerer med hvis du kører lange ture.

Bilen føles som en stor bil indvendigt og dens vægt gør at det er en meget
kvik bil at køre i med den 100 hk turbo diesel motor.

jeg har fået ombygget fyret så motoren er varm når jeg kommer ud til den om
morgenen (kostede 6000 kr)

Thomas