Kør fransk - allesammen!
Fra : Lars L. Hansen

Dato : 09-12-04 08:59

Muhahahahaha, I kommer jo nærmest til at køre fransk allesammen, hvad
enten I vil det eller ej. Ifølge Ekstra Bladet ligger PSA 1.6 16v HDi
motor allerede i:
Peugeot 206 og 307, i Citroën C3 og C4, i Ford Focus og Focus C-Max, i
Mazda3 og Mazda5 og i Volvo S40 og V50.

C'est la Merde! S'il vous plait! Vous serez assimilé!

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 09:18

> Muhahahahaha, I kommer jo nærmest til at køre fransk allesammen, hvad
> enten I vil det eller ej.

godt man har en bimmer...

/Juel

Fra : Brian S Jensen

Dato : 09-12-04 10:03

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> godt man har en bimmer...
>
> /Juel

Lige mine ord

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 09-12-04 11:36

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Lige mine ord

Subscribe!!!!! :)

Jacob

P.S Fjern dyret i min email

Fra : Jens

Dato : 09-12-04 16:45

Jacob Rungwald <jacob*mammut*@rungwald.dk> wrote:

> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Subscribe!!!!! :)

"We are Borg. You will be assimilated!"
--

Jens F
(Xantia HDI)

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 09-12-04 21:12

"Jens" <spam@finds.dk> skrev i en meddelelse

> "We are Borg. You will be assimilated!"

Tjek lige det her link :)

http://chrisp.de/en/personal/borg.html

Jacob

P.S Fjern dyret i min email

Fra : Jens

Dato : 09-12-04 22:26

Jacob Rungwald <jacob*mammut*@rungwald.dk> wrote:

> Tjek lige det her link :)
>
> http://chrisp.de/en/personal/borg.html

Gjort
--

Jens F

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 09-12-04 22:47

Jacob Rungwald wrote:
> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Subscribe!!!!! :)

BMW og PSA samarbejder om fælles motor, så den franske indflydelse er på
vej til jeres Bimmere og omvendt

http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/psa_group/cooperation_bmw_b2.php

Og PSA nye 2,7 hdi ligger i i øvrigt i Jaguar

Nationale bilmærker er en saga blot

--
Keld Rasmussen
Citroen Xantia

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 10-12-04 01:21

Keld Rasmussen wrote:

> BMW og PSA samarbejder om fælles motor, så den franske indflydelse er på
> vej til jeres Bimmere og omvendt

Jeg har sagt det før, men siden alle prøjser-slaverne ikke hører så godt:
Vous serez assimilé!

Fra : Mikael L

Dato : 09-12-04 23:06

"Jacob Rungwald" <jacob*mammut*@rungwald.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Subscribe!!!!! :)

Ditto!

Mikael

Fra : Peter C:\\

Dato : 09-12-04 09:43

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Mazda3 og Mazda5 og i Volvo S40 og V50.
>
> C'est la Merde! S'il vous plait! Vous serez assimilé!

Men ikke i min Corolla (som er fra 96)....

"vi lader os ikke knække" !
"i kan ikke slå os ihjel" !
"vi vil kæmpe til sidste japanske motoromdrejning" ! ...(ok den fandt jeg
selv på)

MVH Peter C:\

Fra : Henrik B.

Dato : 09-12-04 10:14

"Peter C:\" <pc@FJERNDETTEtping.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "i kan ikke slå os ihjel" !
> "vi vil kæmpe til sidste japanske motoromdrejning" ! ...(ok den fandt jeg

Prøv og vend bunden i vejret på din næste Toyota, og tjek så, hvor den er
produceret: "Made in.....Poland, France, Turkey, UK m.m."

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 09-12-04 12:28

Peter C:\ wrote:

> [...]
> "i kan ikke slå os ihjel" !
> "vi vil kæmpe til sidste japanske motoromdrejning" ! ...(ok den fandt jeg

OK, men du har godt set at det er Toyota og PSA der har fælles platform
og fælles fabrik i Tjekkiet? La chevalle dans le chaiselong! Baguette!

Fra : Henrik B.

Dato : 09-12-04 12:36

> OK, men du har godt set at det er Toyota og PSA der har fælles platform og
> fælles fabrik i Tjekkiet? La chevalle dans le chaiselong! Baguette!

Og Yaris'en samles i Frankrig - ikke at det er helt problemløst, men
alligevel.

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : Peter C:\\

Dato : 09-12-04 12:43

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> OK, men du har godt set at det er Toyota og PSA der har fælles platform
> og fælles fabrik i Tjekkiet? La chevalle dans le chaiselong! Baguette!

Jeg er fuldkommen døv overfor den slags argumenter ... man _er_ vel religiøs
fanatiker mht. sit bilmærke

--
MVH Peter C:\
Bil-litteratur til salg/bytte: http://www.pc8.dk/litt-salg.htm

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 09-12-04 13:22

Peter C:\ wrote:

> Jeg er fuldkommen døv overfor den slags argumenter ... man _er_ vel religiøs
> fanatiker mht. sit bilmærke

Naturligvis - det var sådan set derfor jeg postede starten af denne tråd :)

Fra : pa

Dato : 09-12-04 14:53

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> OK, men du har godt set at det er Toyota og PSA der har fælles platform
> og fælles fabrik i Tjekkiet? La chevalle dans le chaiselong! Baguette!

Med andre ord så er lortet ikke fransk mere
--
PA

Fra : Ukendt

Dato : 09-12-04 10:33

> [...]

> motor allerede i:
> Peugeot 206 og 307, i Citroën C3 og C4, i Ford Focus og Focus C-Max, i

Hvad mener du med alle?, jeg har end ikke overvejet at køb nogen af nævnte
biler, så m.mindre jeg får den foræret så "NEJ".
Nu opfatter jeg alm.vis heller ikke EB. som en troværdig kilde ;).

Fra : Per O.

Dato : 09-12-04 12:24

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> [...]
> nævnte biler, så m.mindre jeg får den foræret så "NEJ".
> Nu opfatter jeg alm.vis heller ikke EB. som en troværdig kilde ;).

Det er nu rigtigt nok det med at motoren ligger i alle de nævnte biler. Det
er jo ikke noget problem, når man har 'råd' til at købe en benzinbil på
hvide plader ! At nogle så vil køre rundt i en VAREBIL for at få en større
bil fatter jeg nul af. Jeg synes ikke det er nemt at tage en person seriøst,
som køber en bil på gule plader kun for at få den størst mulige bil til
pengene. Den absolut eneste undtagelse var dengang man kunne få en Camaro
Z28 på gule plader (der var jo alligevel ikke plads til nogen på bagsædet).
Man kan jo ikke engang tage familien med på tur. Men dem om det .. hehe. Jeg
synes det er rart at kunne putte fem personer ind i bilen og tage på tur !

Per O.
C-Max 1.8 Trend
www.skaldepande.dk

Fra : ¤

Dato : 09-12-04 15:48

On Thu, 9 Dec 2004 12:24:16 +0100, "Per O."
<digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote:

> [...]
>synes det er rart at kunne putte fem personer ind i bilen og tage på tur !

Hvad har Gule/hvide plader med denne diskussion at gøre ? Der kommer
da heldigvis flere og flere personbiler med dieselmotor. At du ikke
ville eje en sådan, tror jeg skyldes at du endnu ikke har prøvet en
moderne diesel. De rykker nemlig MEGET kraftigere end benzinmotorer i
samme størrelse samtidig med at de mere brændstoføkonomiske.
Dette gælder uanset om det er PSA, VW eller en anden højtryksdiesel.
PSA'en er dog en af de mest kultiverede og bliver måske derfor brugt
af flere bilfabrikater. Jeg har ikke en selv, men ville gerne.

Torben

Fra : Kim Kristensen

Dato : 09-12-04 17:56

"¤" <¤@image.dk> skrev i en meddelelse

De rykker nemlig MEGET kraftigere end benzinmotorer i
> samme størrelse
>
> Torben

Kun hvis dieselbilen har turbo og benzinbilen ikke har det.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Lars Holst

Dato : 09-12-04 17:58

> [...]
> PSA'en er dog en af de mest kultiverede og bliver måske derfor brugt
> af flere bilfabrikater. Jeg har ikke en selv, men ville gerne.

Den mest kultiverede er vist Alfa'en.
Alfa kan jo også tilskrives at have opfundet Common Rail diesel maskinerne.

--
Lars Holst

Fra : Kim Kristensen

Dato : 09-12-04 18:25

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Den mest kultiverede er vist Alfa'en.
> Alfa kan jo også tilskrives at have opfundet Common Rail diesel
maskinerne.

> --
> Lars Holst

Så skal det være sket inden for det sidste års tid:

"Even at idle speeds, when the characteristic detonation knock of a diesel
engine is at its most pronounced, the Honda unit is barely audible. It makes
the otherwise quite sophisticated HDi and JTD units used in Peugeots and
Fiats seem almost agricultural. And it's not just because the Honda engine
bay is deeply swathed in sound-absorbing material. For sure, insulation
plays its part, but a lot of the 2.2-litre engine's subdued sound signature
is the result of crafty engineering - as you might expect from a company
that first made its name in engine design and construction."

Med venlig hilsen Kim

Fra : Per O.

Dato : 10-12-04 00:51

KLIP
> Hvad har Gule/hvide plader med denne diskussion at gøre ?

Sjovt nok har de fleste dieselbiler netop gule plader!

> Der kommer
> da heldigvis flere og flere personbiler med dieselmotor. At du ikke
> ville eje en sådan, tror jeg skyldes at du endnu ikke har prøvet en
> moderne diesel.

Det ved du jo af gode grunde intet om, men jeg prøvede faktisk en C-Max 1.6
diesel og en 2.0 diesel, og jeg ville ikke bytte med min benziner. Den store
løber da godt nok op til 100 et sekund hurtigere end min, men den lyder
stadig umiskendelig som en diesel.

> De rykker nemlig MEGET kraftigere end benzinmotorer i
> samme størrelse samtidig med at de mere brændstoføkonomiske.

Hvis dit kørselsbehov ikke er ret stort er der alligevel ikke økonomi i at
købe sådan en fætter.
Og om den løber op til 100 på 9,8 eller 10,8 er mig bedøvende ligegyldigt!
Om topfarten er 195 eller 205 er også akademisk for mig !

Jeg ved godt at der er nogen som køber en turbodiesel for at kunne køre fra
de andre ved lyskrydsene, men for det første er jeg vokset fra at skulle
kunne køre fra alle de andre, og for det andet giver det mere respekt at
gøre det i en bil som ikke lugter langt væk af at man ikke har råd til en
'rigtig' hurtig bil, men må nøjes med turbo og diesel for at kunne være med.

> Dette gælder uanset om det er PSA, VW eller en anden højtryksdiesel.
> PSA'en er dog en af de mest kultiverede og bliver måske derfor brugt
> af flere bilfabrikater. Jeg har ikke en selv, men ville gerne.

Ja det fatter jeg til gengæld ikke !

Per O.

Fra : Daniel Stjernholm

Dato : 10-12-04 04:59

> [...]

>Det
>er jo ikke noget problem, når man har 'råd' til at købe en benzinbil på

Personligt har jeg en dieselbil på hvide plader. Den kostede vist
30.000 mere end en tilsvarende benzin-model, så jeg ved ikke rigtigt,
hvorfor du tror at dieselbiler er billigere?

I hvert fald her i Nordjylland kører der _mange_ private dieselbiler
på hvide plader - og jeg er ikke et sekund i tvivl om at blandt biler
til helt privat brug kører der flest hvidplade diesel i forhold til
gulplade diesel.

>Men dem om det .. hehe. Jeg
>synes det er rart at kunne putte fem personer ind i bilen og tage på tur !

Samme her.

Peugeot 407 1,8 benzin er i øvrigt så godt som usælgelig heroppe
medens 1,6 HDI går som varmt brød.

--
Med venlig hilsen / Best regards
Daniel Stjernholm Andersen

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 10-12-04 09:30

Daniel Stjernholm wrote:

> Personligt har jeg en dieselbil på hvide plader. Den kostede vist
> 30.000 mere end en tilsvarende benzin-model, så jeg ved ikke rigtigt,
> hvorfor du tror at dieselbiler er billigere?

Hvis man har mange penge, har man "råd" til at købe en benzinbil, selvom
den er dyrere i drift (brændstofmæssigt) - jeg tror det er det der menes.

Mvh.

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 10-12-04 15:55

"Per O." <digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
seriøst,
> som køber en bil på gule plader kun for at få den størst mulige bil til

Hold da op mand !, det er sq' da' dig man ikke kan tage helt seriøst !,
hvorfor har du ondt i røven over, at der er folk der kører rundt i gul
pladebiler, at du har købt en børnecontainer er da dit valg, lad dog folk
købe/køre i det de har lyst til, med eller _uden_ en anden eller tredie sæde
række, desuden betaler de fleste på gule plader en ekstra "vægt/grønejer"
afgift på 5000.- kr om året, når bilen bliver brugt til privatkørsel.

Hilsen
Dennis
Citroën C5 2,0 HDi

Fra : Per O.

Dato : 10-12-04 23:53

Dennis Hellan Pedersen wrote:
> [...]
> eller tredie sæde række, desuden betaler de fleste på gule plader en
> ekstra "vægt/grønejer" afgift på 5000.- kr om året, når bilen bliver

Om du vil tage mig seriøst er mig uvedkommende, og at du synes en C-Max er
en børnecontainer er bare udtryk for en fordomsfuld instilling (hvorfor
skyder du så mig fordomme i skoene, du har da dine egne???).
Den såkaldte misundelsesafgift er da til grin. F.eks. koster en C-Max 2.0
diesel ca 330.000 kr, men på gule plader koster den 180.000 ... der er til
nogen års misundelsesafgift der.
Jeg har da ikke ondt af at nogen kører i gulpladebiler, jeg kunne selv have
købt den nævnte 2.0 diesel for 180.000 (vi er kun to personer i familien),
men jeg vil altså ikke have en dieselhakker med mit kørselsbehov. Der er
ingen fordele som jeg kan bruge til noget, og ulemperne er store nok til et
jeg ikke gider eje en diesel uden plads til vennerne. Naturligvis er det ok
hvis man ingen venner har .. hehe.
Oprindeligt gik spørgsmålet også på hvorfor folk køber benzin når diesel er
hurtigere. Jeg synes bare at 80-90% af alle C-Max jeg ser er 2.0 diesel på
gule plader. Jeg gav bare udtryk for at de to ting ser ud til at hænge
sammen.

Per O.

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 09-12-04 12:26

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> [...]
>>

> Hvad mener du med alle?, jeg har end ikke overvejet at køb nogen af nævnte
> biler, så m.mindre jeg får den foræret så "NEJ".

Bare rolig - der kommer snart flere til...

> Nu opfatter jeg alm.vis heller ikke EB. som en troværdig kilde ;).

Det betyder bare ikke at det er usandt :P

Fra : Martin P.

Dato : 09-12-04 13:35

> [...]
> Mazda3 og Mazda5 og i Volvo S40 og V50.
>
> C'est la Merde! S'il vous plait! Vous serez assimilé!

Mazda5? Den har jeg ikke hørt om?

Jeg var i hvert tilfælde ude at køre i en Mazda6 der lige var kommet af
båden fra det fjerne østen, så den har de ikke nået at fucke up endnu.

- Martin

Fra : phk

Dato : 09-12-04 14:54

"Martin P." <sync@liquid.dk> skrev i en meddelelse

> Mazda5? Den har jeg ikke hørt om?
>
> Jeg var i hvert tilfælde ude at køre i en Mazda6 der lige var kommet af
> båden fra det fjerne østen, så den har de ikke nået at fucke up endnu.

Nå! Det plejer de ellers at klare særdeles udemærket når de kører dem af
båden. Hjulspin, høje motoromdrejninger på en kold motor!

--
Per, Esbjerg

Fra : Henrik B.

Dato : 09-12-04 14:57

> Nå! Det plejer de ellers at klare særdeles udemærket når de kører dem af
> båden. Hjulspin, høje motoromdrejninger på en kold motor!

Tjah, ligesom med alle andre, når de køres af- og på togvogne,
autotransportere m.v.

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : Lars Frandsen

Dato : 09-12-04 15:57

http://www.dinside.no/php/art.php?id=108295
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Brizz

Dato : 09-12-04 13:39

> [...]
> motor allerede i:
> Peugeot 206 og 307, i Citroën C3 og C4, i Ford Focus og Focus C-Max, i

DERFOR man kører VW

> C'est la Merde! S'il vous plait! Vous serez assimilé!

Javist Johan...jävla....

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Petersen_Michael

Dato : 09-12-04 16:51

In news:41b805a7$0$65926$14726298@news.sunsite.dk,
Lars L. Hansen <hop_i_havet@hotmail.com> wrote:
> [...]
> Mazda3 og Mazda5 og i Volvo S40 og V50.
>
> C'est la Merde! S'il vous plait! Vous serez assimilé!

Nissan styrer, så er jeg også fri for at bøvle med en tandrem :c)
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Rasmus

Dato : 09-12-04 17:37

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote in
message news:41b87476$0$179$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Nissan styrer, så er jeg også fri for at bøvle med en tandrem :c)

Tandremmen er ikke et problem på biler der bruger Contitech remme, f.eks PSA
og VAG biler, intervallet er sat til noget der ligner 10 år eller 200.000km
(undtaget PD motoren).

mvh
Rasmus

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-12-04 17:58

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
PSA
> og VAG biler, intervallet er sat til noget der ligner 10 år eller

Jeg har hørt rygter om at VW vil til at droppe deres PD motorer og så selv
fremstille nogle CR diesel'er !,
nogen der ved om det noget på sig ?

Hilsen
Dennis

Fra : Martin P.

Dato : 09-12-04 22:15

> [...]
> PSA
> og VAG biler, intervallet er sat til noget der ligner 10 år eller

200kkm ... tsk tsk ... nu har jeg set et par stykker af de her Nissan SR20DE
motorer fra starten af 90'erne som har gået et godt stykke over 300kkm uden
at være åbnet. Det plejer dog at være deroppe af kæden kan begynde at
rasle - et tegn på at man bør skifte den ud.

Men nu ejer Renault jo 44% af Nissan!

Godt man har en bil hvor der står J foran stelnummeret

- Martin

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-12-04 08:34

"Rasmus" <SLETdetHERmaximreality@ofir.dk> wrote in message

> [...]
PSA
> og VAG biler, intervallet er sat til noget der ligner 10 år eller

160.000 km på vores 2001 306 HDi'er, men jeg vil nu skifte den efter
100.000.

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask

Fra : Kim Kristensen

Dato : 09-12-04 17:59

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i >
> Nissan styrer, så er jeg også fri for at bøvle med en tandrem :c)
> [...]
Det kan jo være at Nissan ender med at være en fransk bil, fra
www.bilbasen.dk 6/12-04:

"For fire år siden var også Nissan i vanskeligheder efter en årrække med
underskud og manglende fornyelse. Her trådte Renault til, købte en stor
aktiepost og udsendte Carlos Ghosn til at vende udviklingen. Det klarede han
på rekordtid. Han har i mellemtiden vundet officiel status som geni i Japan,
og han overtager næste år jobbet som chef for både Renault og Nissan."

Med venlig hilsen Kim

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 09-12-04 19:33

Kim Kristensen wrote:

> [...]
> og han overtager næste år jobbet som chef for både Renault og Nissan."

Det er jo det jeg siger - det bliver fransk altsammen :P

Fra : Rasmus

Dato : 09-12-04 21:08

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> wrote in news:41b805a7$0$65926
$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> Mazda3 og Mazda5 og i Volvo S40 og V50.
>
> C'est la Merde! S'il vous plait! Vous serez assimilé!

Ja og det er jo så ingen nyhed, for os som følger lidt med i bilverden....

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 10-12-04 01:10

Rasmus wrote:

> Ja og det er jo så ingen nyhed, for os som følger lidt med i bilverden....

OK

Fra : Core

Dato : 09-12-04 21:33

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Mazda3 og Mazda5 og i Volvo S40 og V50.
>
> C'est la Merde! S'il vous plait! Vous serez assimilé!

Og??? skulle det gøre ondt nogen steder? husk på at der kun er franske som
går så højt op i sådanne ting ik

arroganten og egoistisk folk skal man lede længe efter :)

Fra : Peter Weis

Dato : 12-12-04 11:04

"Core" <Ascondk@hotmail.com> wrote:

> arroganten og egoistisk folk skal man lede længe efter :)

Tænk, jeg synes danskerne er langt værre. Egoismen udstilles hver dag i
trafikken. Det er langt nemmere at være bilist i fx Marseille end i
København når man kommer som "fremmed".

mvh
Peter

Fra : jhm

Dato : 09-12-04 21:48

Tak for oplysningen, så ved jeg da hvilken bil jeg ikke skal købe.........

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 10-12-04 01:12

jhm wrote:
> Tak for oplysningen, så ved jeg da hvilken bil jeg ikke skal købe.........

Nej det gør du ikke - pointen var netop at der ligger franske motorer i
alle mulig biler - også mærker som man ikke lige forestiller sig.

Fra : Kito

Dato : 10-12-04 07:20

Jeg kører peugeot 206 diesel og har har aldrig kørt en bedre bil. Den kan
heldigvis køre ude hele året uanset vejret.
når eller man kan komme frem for alle de bimmere der ligger i grøfterne med
hjulene i vejret, når der er glat.

vh
Poul

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 10-12-04 08:48

Core wrote:

> arroganten og egoistisk folk skal man lede længe efter :)

Det gælder muligvis for indbyggere i storbyerne. Ude på landet holder
den fordom ikke en meter.

Ebbe

Fra : Søren Christensen

Dato : 10-12-04 14:22

> [...]
> Mazda3 og Mazda5 og i Volvo S40 og V50.
>
> C'est la Merde! S'il vous plait! Vous serez assimilé!

Nok kører jeg fransk men heldigvis ikke i noget der har noget som
helst at gøre med PSA koncernen.

Venligst

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-12-04 14:31

"Søren Christensen" <master.klio@hotpower.dk> wrote in message

> "Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nok kører jeg fransk men heldigvis ikke i noget der har noget som
> helst at gøre med PSA koncernen.

Renault vel så ?

Fra : Søren Christensen

Dato : 10-12-04 16:09

> "Søren Christensen" <master.klio@hotpower.dk> wrote in message

> Renault vel så ?

Jep.

Venligst

Fra : Rasmus

Dato : 12-12-04 11:15

> [...]

> Mazda3 og Mazda5 og i Volvo S40 og V50.
>
> C'est la Merde! S'il vous plait! Vous serez assimilé!

Sjov at når de nu er så dårlige, hvorfor sælges der mon så mange ?
PSA har ligget i salgs top-10 en del år, med 2-4 modeller.
x06 modellerne har solgt rigtigt godt, og hvis det var et dårligt produkt,
mon så fok ville købe x07 ?