Subaru SVX 1991-1994
Fra : Holten

Dato : 08-12-04 18:57

Har som sådan alle data og spec. på denne vogn, men er denne overhovedet
solgt i DK ??

Hvis ja, har nogen erfaring med denne godt som skidt.
Har selv lidt erfaring (god) med Subaru, blot ikke med denne model spec.

MVH

Holten

Fra : Per Rasmussen

Dato : 08-12-04 21:34

"Holten" <virker@desværre.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis ja, har nogen erfaring med denne godt som skidt.
> Har selv lidt erfaring (god) med Subaru, blot ikke med denne model spec.

Hej Holten
Jeg var ansat hos DOMI i begyndelsen af 90'erne, og jeg kan huske at der
blev importeret 1 muligvis 2 eks. af denne model, den ene var registreret
hos DOMI i Fredericia.
Med venlig hilsen
Per

Fra : Mogens

Dato : 10-12-04 11:39

"Holten" <virker@desværre.ikke> skrev i en meddelelse

> Hvis ja, har nogen erfaring med denne godt som skidt.

Jeg har lige været sammen med en australier, der nævnte,
at bilen var ret ustyrlig. Den optræder i et stort antal
ulykker down under, selvom den ikke er den mest solgte
bil...

Fra : Holten

Dato : 10-12-04 16:12

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at bilen var ret ustyrlig. Den optræder i et stort antal
> ulykker down under, selvom den ikke er den mest solgte

Nå, jeg har ellers lige læst en amerikansk stortest af den, hvor den blev
rost for sine præcise styreegenskaber.

Men amerikanerne har nok et anderledes syn på dette.

Vi må se om jeg kan styre den )

MVH

Holten

Fra : Mogens

Dato : 10-12-04 16:18

> Nå, jeg har ellers lige læst en amerikansk stortest af den, hvor den blev
> rost for sine præcise styreegenskaber.

Jeg tror, det er turbo-boostet, der er overvældende.

> Vi må se om jeg kan styre den )

Damm, har du købt/importeret een?

Må vi se den?

Jeg kan godt lide bilen, som man ofte ser syd på.
Schweiz er vilde med Subaru.
Link iøvrigt: www.subarusvx.com

Fra : Holten

Dato : 11-12-04 13:40

> "Holten" <virker@desværre.ikke> skrev i en meddelelse

> Jeg tror, det er turbo-boostet, der er overvældende.

Der er nu ikke noget Turbo-boost på sådan en, den har jo en 3,3 L Boxermotor
på 250 HK.
Mogens kan du ikke din bilrevy årg. 1992 ))) eller er jeg helt gal på den
?

> Damm, har du købt/importeret een?

Skulle gerne komme med et "returlæs" på onsdag, så billeder følger.

< Jeg kan godt lide bilen, som man ofte ser syd på.>

Det kan jeg også godt, må dog tilstå, at jeg aldig har set en i "natura" ;
så hvor der handles der spildes.

< Schweiz er vilde med Subaru.>

Ja det er synd og skam de er så dyre herhjemme, for det er i mine øjne et
godt mærke.

Link iøvrigt: www.subarusvx.com

Ja, kender den godt, derovre er er der jo solgt en hel del.

MVH

Holten

Fra : Mogens

Dato : 11-12-04 14:16

> [...]
Boxermotor
> på 250 HK.
> Mogens kan du ikke din bilrevy årg. 1992 ))) eller er jeg helt gal på

He, he - troede det var som med Saab:
Altid turbo...

> Skulle gerne komme med et "returlæs" på onsdag, så billeder følger.

Wauw !!!

> Det kan jeg også godt, må dog tilstå, at jeg aldig har set en i "natura" ;
> så hvor der handles der spildes.

Farve?

> Ja det er synd og skam de er så dyre herhjemme, for det er i mine øjne et
> godt mærke.

Uden enhver tvivl !

> Ja, kender den godt, derovre er er der jo solgt en hel del.

Lækkerier med få fejl:
"The SVX has three main faults: transmission failure, wheel bearing failure,
and warped rotors. The rotor problems are caused by the sheer weight of the
SVX--3,600 pounds. Subaru had never made such a heavy car and did not equip
them with rotors to match. The transmission and wheel bearings fail
prematurely but corrections can be made to extend their life"

Du skal nok ha' fat i ham her, når rotors are down:
www.formeldiscbrakes.com

Fra : Holten

Dato : 11-12-04 15:59

> "Holten" <virker@desværre.ikke> skrev i en meddelelse

> [...]

Sortmetallic

> [...]
> them with rotors to match. The transmission and wheel bearings fail
> prematurely but corrections can be made to extend their life"

Ja, vi må se om min har disse problemer.

> Du skal nok ha' fat i ham her, når rotors are down:
> www.formeldiscbrakes.com

Jep.

MVH

Holten