Lambo-dør kit
Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 07-12-04 21:50

Hejsa....

Så lige en rigtig fin Golf tilsalg på bilbasen med Lambo-dør kit.

Så tænkte jeg kan det synes ?? det bør det kunne da der er TÜV godkendelse
på.
"Okay " men hvad koster sagen så... hos producenten koster det til feks
Golf, 1508,-euro (ca11205,-) med moms leveret i Tyskland.
SCS tager i DK "ca12000,-+ moms" så er man sgu da ikke for snu hvis man
køber i dk.

Alt nyt er dyrt !!! Jeg syntes faktisk at det er ret dyrt for 2 "beslag og
nogle løsdele", men det ser sgu godt ud.

SCS: www.scanstyling.dk
LDS: www.lsd-doors.de

--

-Leon
"Oh, people can come up with statistics to prove anything. 14% of people

Fra : Ukendt

Dato : 07-12-04 22:12

"Leon Hulstroem (4220)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Alt nyt er dyrt !!! Jeg syntes faktisk at det er ret dyrt for 2 "beslag og
> nogle løsdele", men det ser sgu godt ud.

Selv om du ikke vil poste et link, så koster sådan et lambo-kit ingenting på
www.ebay.de

--
Tom

Fra : Cosworth POWER

Dato : 07-12-04 22:15

> Selv om du ikke vil poste et link, så koster sådan et lambo-kit
> ingenting på www.ebay.de

Som du nok kan forstå har Tom allerede købt det til sin Mondeo, som har alt
tænkeligt udstyr :) Det næste må være en alu vinge samt lys under bilen ;)
*GGG*

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-04 16:03

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Som du nok kan forstå har Tom allerede købt det til sin Mondeo, som har
> alt tænkeligt udstyr :) Det næste må være en alu vinge samt lys under
> bilen ;) *GGG*

Nej sådan noget "fis" skal jeg ikke ha' monteret

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 07-12-04 22:28

Tom wrote:
> Selv om du ikke vil poste et link, så koster sådan et lambo-kit
> ingenting på www.ebay.de

Hvad er ingenting for dig? De er til salg for "ingenting" på
eBay, men har du nogen erfaring med hvad de sælges for?
"Køb nu" priserne er jo umiddelbart fra 1200-1500?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-04 16:04

> Hvad er ingenting for dig? De er til salg for "ingenting" på
> eBay, men har du nogen erfaring med hvad de sælges for?
> "Køb nu" priserne er jo umiddelbart fra 1200-1500?

Jeg så eller en som fik det 300 Euro.....men ok så køb det i USA
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7939709718&category=6783&sspagename=WD2V

--
Tom

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 08-12-04 16:21

> Jeg så eller en som fik det 300 Euro.....men ok så køb det i USA

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=7939709718&category=6783&sspagename=WD2V

okay.. og hvad siger man til SBI når de siger "doko tak" øøøøøøø ingen TÜV
!!!
Det er rigtigt at man kan finde sættet i usa til ½ pris

-Leon

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-04 16:41

> [...]
> !!!
> Det er rigtigt at man kan finde sættet i usa til ½ pris

Så tager man en kopi af de tyske TuV godkendelser. Om skidtet holder i en
rigtig kollision og yder den beskyttelse som en original dørhængsel yder,
det tvivler jeg endda at TuV har undersøgt med det de godkender.
TuV strør om sig med godkendelser uden at det er garanti for noget som
helst. Jeg har set flere godkendelser som strider direkte imod EU og lokal
lovgivning, både med sænkningssæt, fjernelse af dørhåndgreb og Xenon (HID)
lys.

--
Tom

Fra : Tony

Dato : 07-12-04 22:34

> Selv om du ikke vil poste et link, så koster sådan et lambo-kit ingenting
> på www.ebay.de

spændende billeder - men den til venstre ligner da noget der er løgn...
http://www.mt-business.de/GTFACTORYcars.jpg

Tony

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-12-04 00:19

> Selv om du ikke vil poste et link, så koster sådan et lambo-kit ingenting
> på www.ebay.de

Det er da ikke kit der er til salg på ebay.
Dem jeg har set, der har det kun været vejledning, altså ingen komponenter.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : John Sahl

Dato : 08-12-04 00:28

Uffe Bærentsen wrote:
> Det er da ikke kit der er til salg på ebay.
> Dem jeg har set, der har det kun været vejledning, altså ingen
> komponenter.

Der er masser af kits også..

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 08-12-04 09:46

> Selv om du ikke vil poste et link, så koster sådan et lambo-kit ingenting

> www.ebay.de

Tom dog.....

"bauanleitung" er en "installations/montage-forviring" :-/

De sæt der er tilsalg koster da 1500+ euro, dvs samme pris eller faktisk
dyrere end hos forhandleren.

Fra : Ukendt

Dato : 08-12-04 08:23

> Alt nyt er dyrt !!! Jeg syntes faktisk at det er ret dyrt for 2 "beslag og
> nogle løsdele", men det ser sgu godt ud.
>
> SCS: www.scanstyling.dk
> LDS: www.lsd-doors.de

jeg overvejede det MEGET til min 325iA på et tidspunkt, men kom fra det
efter at ha set videoer af det, det gør indstigningen noget besværlig, og
det gidder jeg sq ikke kæmpe med :o/
Så se lige nogle videoer før i kaster jer ud i en invistering..

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 08-12-04 08:29

Juel wrote:
> [...]
> besværlig, og det gidder jeg sq ikke kæmpe med :o/
> Så se lige nogle videoer før i kaster jer ud i en invistering..

En af mine makkere er ved at få det monteret på sin Seat Ibiza
130TDi fra 2001 som et led i en kæmpe ombygning..