Kalendergaver :-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-12-04 17:59

1: Mercedes Benz 280SE 3,5L V8 Coupé (W111/112)
2: Ford Escort RS1600 Mk 1
3: Mercedes Benz 300SEL 6,3L V8 (W109)
4: Lamborghini Countach
5: Mercedes Benz 300SL (W194)
6: Ferrari Enzo
7: Ford GT 40 (original)
8: AC Cobra 427
9: Ford Escort Twin Cam Mk 1
10: Ford Capri RS2600 Mk 1
11: Audi A8 (lige meget hvilken model, de er alle fede )
12: Ford Mustang fastback BOSS 429 årg. 1970
13: Mercedes Benz McLaren SLR (C199)
14: Köenigsegg
15: Aston Martin Volante
16: Bentley Continental Coupé
17: BMW Z8
18: Dodge Viper
19: Ferrari 288 GTO Evoluzione
20: Jaguar E-type V12
21: Lamborghini Diablo
22: McLaren F1
23: Mercedes Benz 280SL (W113)
24: Mercedes Benz 300SLR (W196)

Ja det var så mit forslag til hvis ungerne skulle lave en julekalender til
mig
Jeg har dog ikke fået noget af det endnu

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Aragorn25

Dato : 07-12-04 18:28

Det virker som om, du er lige så glad for mercere som mig

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-12-04 18:43

Aragorn25 wrote:
> Det virker som om, du er lige så glad for mercere som mig

Hvordan har du dog fået den idé ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Nis

Dato : 07-12-04 19:13

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMtele2adsl.dk> wrote in message

> 4: Lamborghini Countach
> 8: AC Cobra 427
> 14: Köenigsegg
> 18: Dodge Viper (måske lidt for meget lastbil, ja jeg har været ude og
styre den!)
> 19: Ferrari 288 GTO Evoluzione
> 21: Lamborghini Diablo
> 22: McLaren F1

En let revideret liste. De andre er uinteressante

Nissen

Fra : Peter C:\\>

Dato : 07-12-04 19:43

"Nis" <Nis@sen.se> skrev i en meddelelse

> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMtele2adsl.dk> wrote in message

> styre den!)
>
> En let revideret liste. De andre er uinteressante

Sorry...men hvis man kalder em MB 300 SLR for uinteressant, så har man altså
ikke fortjent nogen julegaver overhovedet

--
MVH Peter C:\
- - -

Fra : Brian Sørup

Dato : 08-12-04 17:38

"Peter C:\>" <pede_71@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Nis" <Nis@sen.se> skrev i en meddelelse

> Sorry...men hvis man kalder em MB 300 SLR for uinteressant, så har man
altså
> ikke fortjent nogen julegaver overhovedet

Er det ikke bare en gejlet TAXA ?
<gemmer_mig_under_bordet.avi>
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Nissen

Dato : 07-12-04 21:08

"Peter C:\>" <pede_71@hotmail.com> wrote in message

> "Nis" <Nis@sen.se> skrev i en meddelelse

> Sorry...men hvis man kalder em MB 300 SLR for uinteressant, så har man
altså
> ikke fortjent nogen julegaver overhovedet

Så tager vi den lige med, den røg ud sammen med de øvrige biler fra
Chrysler-koncernen
--
Nissen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 07-12-04 21:31

Nis wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMtele2adsl.dk> wrote in message

> En let revideret liste.

Det er da en lille julekalender

> De andre er uinteressante
> --

Ikke for mig

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : LL

Dato : 07-12-04 19:44

Jeg ville nok se om ikke jeg kunne snige en Nissan Skyline R34-GTR ind på
listen, bare for at prøve om den trækker fra Seat'en...

Lenn Lauridsen
Seat Ibiza 1.8 GLXi

Fra : \(USA\) Brian Mark M~

Dato : 08-12-04 03:30

Hov - du mangler en -> Mercedes W198 300SL Flügeltürer - eller pA dansk
mAgevinge - for mig en af de smukkeste biler nogen sinde..
http://www.joke.mynetcologne.de/Facharbeit-Dateien/image014.jpg

Mvh.
B. Madsen

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-12-04 17:10

(USA) Brian Mark Madsen wrote:
> Hov - du mangler en -> Mercedes W198 300SL Flügeltürer - eller pA
> dansk mAgevinge - for mig en af de smukkeste biler nogen sinde..
> http://www.joke.mynetcologne.de/Facharbeit-Dateien/image014.jpg

Nej nej, jeg har skam ikke glemt den, jeg har bare fået byttet rundt på W194
og W198
Nr 5 på listen skulle altså være en W198 istedet for.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Babba-Papa

Dato : 08-12-04 09:36

Der var engang en bruger ved navn "Per Beer Hansen"
<perbeerNOSPAM@NOSPAMtele2adsl.dk> der skrev:

CUT...[en masse dyre biler]

>Ja det var så mit forslag til hvis ungerne skulle lave en julekalender til
>mig
>Jeg har dog ikke fået noget af det endnu

Det kommer nok, hvis du hæver deres lommepenge-niveau en anelse
eller to....*G*
- -
Babba-Papa

Jeg går ind for kvindekampen, så længe at den foregår i mudder,
og man kan satse penge på vinderen.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-12-04 17:12

Babba-Papa wrote:
> [...]
> <perbeerNOSPAM@NOSPAMtele2adsl.dk> der skrev:
>
> CUT...[en masse dyre biler]

> Det kommer nok, hvis du hæver deres lommepenge-niveau en anelse

Lommepenge ????
De er henholdsvis 9 og 13 år og jeg er allerede igang med at lægge planer
for at de skal betale for kost og logi
Så kan jeg jo selv spare op

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mogens

Dato : 10-12-04 14:08

> [...]

> 23: Mercedes Benz 280SL (W113)
> 24: Mercedes Benz 300SLR (W196)

> Jeg har dog ikke fået noget af det endnu

Og dog!

:)

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 10-12-04 16:47

Mogens wrote:

> Og dog!
>
> :)

Hmm, ja jeg venter stadig, ikke så meget som én af dem har jeg fået endnu

Måske jeg skal stryge ungerne fra min julegaveliste, så ka' de lære det

Per
www.perbeer.dk