Bakkens åbning 2005...
Fra : Martin Pedersen

Dato : 06-12-04 13:04

Hello...

Jeg vil bare høre om der er nogle der kan fortælle mig, hvor 2 mc´ister
fra det mørke nordjylland ( omkring Blokhus )kan flette sig sammen med
andre mcér fra Jylland når bakken åbner i 2005. Min far og jeg vil gerne
deltage men vil gerne mødes med nogle af I andre...og køre over i samlet
flok... Men hvor mødes man osv..? har du evt. et godt forslag eller skal
du selv afsted..!
Lad os høre hvad i har af gode ideer og erfaringer...

Vi køre på henholdsvis Moto Guzzi 750 Nevada og Kawasaki ZX 10

Mvh. (ole) og Martin

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 06-12-04 13:13

kingofkawasaki@yahoo.dk (Martin Pedersen) writes:

> Lad os høre hvad i har af gode ideer og erfaringer...

Jeg tror du er ude i lidt (for) god tid. Der plejer at være masser af
snak om den slags lige op til åbningen. Jeg ved at der vist plejer at
være en stor flok der mødes på Fyn et sted. Hvis der er en klub i
nærheden af jer er der måske nogle derfra der arrangerer en samlet
tur.

Der er også ofte nogle der er kommet til Lyngby og har kørt sammen med
os pimser.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Oliver Bruchhaus [60~

Dato : 06-12-04 13:20

> [...]
> være en stor flok der mødes på Fyn et sted. Hvis der er en klub i
> nærheden af jer er der måske nogle derfra der arrangerer en samlet
--------------
Jeb.. Nok lidt for tidligt ude.. Men om ikke andet er en kammerat og jeg da
klar..
-Vi er dog fra kolding, så vi kommer nok også kun til at springe på i
farten..

--
--==>Oliver Bruchhaus<==--
Honda Hornet 600

Fra : JAH

Dato : 06-12-04 14:44

Ja ja og så er vi nogen der springer på ved broen (Storebælt forstås)

Jørgen
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?mode=info&id=736

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 06-12-04 15:19

Der plejer vist at være noget fra Århus. Men ellers, som en anden skriver,
find en klub i nærheden, de har nok arrangeret et eller andet, måske med en
masse andre. Men som sagt, så plejer der at være en masse snak herinde, når
tiden sig nærmer

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Richard

Dato : 06-12-04 18:15

Martin Pedersen wrote:
> Jeg vil bare høre om der er nogle der kan fortælle mig, hvor 2 mc´ister
> fra det mørke nordjylland ( omkring Blokhus )kan flette sig sammen med
> andre mcér fra Jylland når bakken åbner i 2005.

Husk snekæder og -skovle - Bakken åbner allerede 17. marts i 2005

> Vi køre på henholdsvis Moto Guzzi 750 Nevada og Kawasaki ZX 10

- så må I nok hellere montere mc-ski på også

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken