Dæk til Citroen C3
Fra : Leif Nielsen

Dato : 06-12-04 11:35

Har købt en C3 1.4 HDI fra 2003. Den er monteret med nogle udemærkede
15" allesiofælge, men med nogle billige økonomidæk som støjer for
vildt.
Har nogen af jer erfaring med dæk til denne bil? Mærke, profil, pris
osv...

Og jo. Den er brandforsikret...

Leif Nielsen

Fra : Leo Jensen

Dato : 06-12-04 20:56

"Leif Nielsen" <it-center@teaterbygningen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> vildt.
> Har nogen af jer erfaring med dæk til denne bil? Mærke, profil, pris

Jeg har rimelig succes med Conti SportContact 2 i 205/50R16 på en Honda
Civic 2001, der også er ret følsom med dækstøj. Eller også er det mig...
De er i hverfald meget bedre end Pirelli P7000.

Leo

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 06-12-04 21:44

> [...]
> vildt.
> Har nogen af jer erfaring med dæk til denne bil? Mærke, profil, pris

Originalt set var min monteret med Michelin Engergy -de var meget fine synes
jeg. Men det er heller ikke sikkert at jeg har lagt så meget mærke til det.
Pt. kører jeg på et par Conti WinterContact TS780 14" - de virker også
ganske lydløse. Hvis du mangler dæk her og nu har jeg faktisk et sæt af
selvsamme dæk til salg (de er helt nye og ubrugte). Men så kan du lige
skrive til mig på kasper (snabel-a) h-hansen.dk

/Kasper Hansen