Forlygte til Citroen Saxo - hvor ?
Fra : Ronni

Dato : 05-12-04 21:45

Hejsa,

Bilen (Citroen Saxo 1.4SX '96) skal til syn, og jeg har fået et stenslag på
forlygten så glasset er flækket og der er et hul på størrelse med en lille
ært.

Nogen der ved om det er noget bilen kan dumpe på til syn?

Nogen der ved hvor jeg kan støve sådan en lygte op henne, ud over hos
Citroen?

/Ronni

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 05-12-04 21:56

"Ronni" <news.sunsite@mailme.dk> skrev :

>Nogen der ved om det er noget bilen kan dumpe på til syn?

Næppe dumpe, men en betinget dom

>Nogen der ved hvor jeg kan støve sådan en lygte op henne, ud over hos
>Citroen?

Biltema har ikke / T-hansen ser ud til at have dem til kring de 900.-

(for en 98'er)

Ellers er der nok også andre der har
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Ronni

Dato : 05-12-04 22:16

Super!

Utroligt jeg kunne overse dem hos T-Hansen
Men det er også det eneste sted jeg har set dem, på nettet vel at mærke.

Men tak!

/Ronni

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 06-12-04 09:30

"Ronni" <news.sunsite@mailme.dk> wrote in message
> [...]

> ært.

> Nogen der ved om det er noget bilen kan dumpe på til syn?

Hvis ham der skal syne den er hys nok kan han jo næsten slippe afsed med alt
:)

> Nogen der ved hvor jeg kan støve sådan en lygte op henne, ud over hos
> Citroen?

www.dataophug.dk
Der er en realistisk chance for at kunne støve noget glas op

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM