Svup ups blam /((&%(&%¤/&%(/&#/(
Fra : Eg Egemarke

Dato : 05-12-04 20:12

Fandens OSSE....
var igang med vinter klargøring med vask og det hele... Mc´en plasket til
med sæbe og mig med gummi handsker på (udendørs med vand i december er
KOLDT) så vipper cyklen lige så stille til højre side mens jeg står på
venstre og famler som en GAL efter noget at tage fat i, desværre er Mc´en
glat som en ål med gummihandsker og sæbe og vælter med spejl og visir
direkte ind i døren på den nye bil hos min kammerats forældre hvor vi i år
vinter opbevarer vores Mc´ere på fejø
Spejlet knak i aluminiumet så der skal nyt på og kåbeglasset blev trykket
mere eller mindre fladt op af døren.... Damn bilen er 2 Mnd gammel og nu med
FEDE ridser helt ind til jernet i højre fordør og Mc ude spejl. fandens osse
en helt sæson med små 20000 km tilbage lagt og så sker sådan noget øv blot
2 m fra vinter hiet..

Grrrr altså jeg skulle have læst mit horoskop idag og blevet bag en låst dør
under en dyne....
Gudhjælpemig om jeg ikke osse på vej derned havde sat tanken på pri osse og
glemt dette, resultat løb tør.
Hvad ellers !!

Øv

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Claus Rittig

Dato : 05-12-04 21:07

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Grrrr altså jeg skulle have læst mit horoskop idag og blevet bag en låst
dør
> under en dyne....

Uha, det var godtnok en af de dage...

Min nye bil var 3 mdr gammel, da jeg bakkede ind i en kollegas gamle Toyota,
og lavede nogle fede ridser og buler i min 200.000krs investering. Så jeg
kender følelsen! Den er ubeskrivelig.

Rittig

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 05-12-04 21:25

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Lige et spørgsmål: Hvis motorcyklen er på stilstandsforsikring, hvad vil
forsikringen mon sige til sådan en skade. Jeg tænker her specielt på bilen?
Hilsen Matthias

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 05-12-04 21:40

> [...]

> Mc´en glat som en ål med gummihandsker og sæbe og vælter med spejl og
> visir direkte ind i døren på den nye bil

Surt!
Og følelsen af ikke at kunne gøre noget og bare se det ske....
Føler med dig, men godt det ikke er i morgen du skulle afsted på langtur?

--
Mxtfzsh - http://dfmc.dk/arne_lorenzen

Fra : Eg Egemarke

Dato : 05-12-04 21:55

Gudskelov har jeg ikke afmeldt den for i år endnu så der er forsikring på
!!....
Men spejlet og den miniature skramme der kom på udstødningen skal jeg selv
"æde"
Men det er pinligt at skulle stå og fortælle at man liiiiige har baldret
deres fine bil, efter at man har fået lov at parkere gratis mm
damn altså, den slags er bare p..... ærgeligt