Så kom bimmeren i hus
Fra : Brassball

Dato : 05-12-04 17:46

Så kom beslutningen, det blev en BMW R100RS fra 81, med 76000km på
klokken.

Så kommer spørgsmålene;

Hvilket forsikringsselskab ?
Jeg er 44, bor på landet har kørt bil/MC skadesfrit siden 90 hvor jeg
erhvervede kortet.

Nogen i nordjylland der har kendskkab til dyret, der evt kan kontaktes
ang vedligehold, stumper, gode råd mm.

MVH

Fra : Brassball

Dato : 05-12-04 18:07

Er der iøvrigt nogen i NG der har en instruktionsmanual (den der
følger med cyklen når man køber den fra ny), ville gerne købe en kopi.

Fra : jo

Dato : 05-12-04 18:57

"Brassball" <skoleskibe@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Er der iøvrigt nogen i NG der har en instruktionsmanual (den der
> følger med cyklen når man køber den fra ny), ville gerne købe en kopi.

Hej Brassball,

Tillykke med bimmeren, den er jeg sikker på at du bliver meget glad for.
Jeg elsker lyden af det dyr! Der er ikke noget som at køre stille og roligt
ud ad en stille skovvej, mens man nyder naturen og den potente lyd fra
motoren
Jeg vil forslå, at du investerer i en Haynes-bog. Der står simpelthen alt om
din motorcykel.
God fornøjelse!

Jo.

Fra : Jens Nielsen

Dato : 06-12-04 16:10

> Så kom beslutningen, det blev en BMW R100RS fra 81, med 76000km på
> klokken.

Ja tillykke med bimmeren.

Lyden af en bimmer med "løs" potte er ret fed , lyder som et maskingevær af
den tunge slags

Mvh Jens
Kører dog selv HD og reparerer meget - enormt meget