Taro
Fra : Aragorn25

Dato : 05-12-04 17:22

Tjeck lige min Taro her:

http://amix.webbyen.dk/

Mvh Dennis

Fra : phk

Dato : 05-12-04 17:49

"Aragorn25" <Aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Tjeck lige min Taro her:
>
> http://amix.webbyen.dk/

Flot bil - og du skriver da også at den er uden fejl og mangler.

Vil det sige at der ikke er udragende dele og at sporvidden ikke er for stor
mere - som beskrevet på din synsrapport - eller tror du bare vi er så dumme
at lade os trække rundt i manegen af dig???

:)
--
Per, Esbjerg

Fra : Aragorn25

Dato : 05-12-04 18:59

Hej Per, rolig nu, ja de sagde til syn at dækne var for brede, men det er da
ikke nogen defekt i mine øjne, næstegang den skal synes, sætter jeg de
orginale fælge på.

Jeg tror ikke du er dum, hvor får det fra? Det eneste jeg har gjordt er at
jeg har taget nogle billeder af en bil som jeg synes er meget lækker, og vil
dele billederne med jer.

Jo det er en Toyota Hilux der er solgt af VW på license. I motorrummet står
der toyota over det hele

Det sjove er også, når den skal til service sender jeg den til toyota og
ikke VW

Mvh

Dennis

Fra : phk

Dato : 05-12-04 19:39

> Hej Per, rolig nu, ja de sagde til syn at dækne var for brede, men det er
> da ikke nogen defekt i mine øjne, næstegang den skal synes, sætter jeg de
> orginale fælge på.

Det er åbenbart heller ingen defekt ;)

> Jeg tror ikke du er dum, hvor får det fra? Det eneste jeg har gjordt er at
> jeg har taget nogle billeder af en bil som jeg synes er meget lækker, og
> vil dele billederne med jer.

Lækker? Er der spær på tværs i bilen? Helt uundværligt når man kører i
rigtigt terræn!

> Jo det er en Toyota Hilux der er solgt af VW på license. I motorrummet
> står der toyota over det hele

Ja, så kan man jo ikke laste VW for skjulte defekter - og mangler ;)

> Det sjove er også, når den skal til service sender jeg den til toyota og
> ikke VW

Dét ville jeg også gøre med den importør VW har haft i mange år. Også fordi
SMC også selv er forhandler mange steder. Men det giver selvfølgelig ingen
nedsættelse af priserne. Så dine eftersyn ville jeg holde i Flensborg, hvis
jeg var dig.

--
Per, Esbjerg

Fra : S.B.

Dato : 05-12-04 20:11

> [...]
> fordi SMC også selv er forhandler mange steder. Men det giver selvfølgelig
> ingen nedsættelse af priserne. Så dine eftersyn ville jeg holde i

Synes det var et uhøflig svar/post at komme med
mange folk ændre da deres bil når den skal til syn, tænk på alle de
lastbilchauffører der piller deres projektører af
At synshallen tilfældigvis ikke kan lide hans dæk, gør ikke at det er en
fejl i mine øjne, han kan jo altid sætte standard på
og desuden - ser jo ikke ud til han vil sælge den alligevel
Så hvorfor komme med en så negativ post

Søren

Fra : phk

Dato : 05-12-04 21:58

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse

> Synes det var et uhøflig svar/post at komme med
> mange folk ændre da deres bil når den skal til syn, tænk på alle de
> lastbilchauffører der piller deres projektører af

Er en Taro nu en lastbil - eller forsøger du at fornærme ham?

Og hvad har det med en Taro at gøre?

> At synshallen tilfældigvis ikke kan lide hans dæk, gør ikke at det er en
> fejl i mine øjne, han kan jo altid sætte standard på

"Uden fejl og mangler" ....

> og desuden - ser jo ikke ud til han vil sælge den alligevel
> Så hvorfor komme med en så negativ post

Så du smiley´en i den oprindelige post?

Ellers prøv at læse den igen.

Læg mærke til jeg har ikke fornærmet ham ved at sige at hans bil slingrer
som en Ford med en campingvogn bagefter - lige som du gør i en anden post!

Selv om - det ville den nok gøre hvis den havde nogle flere heste :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Aragorn25

Dato : 07-12-04 15:15

nå, NU går jeg ind på hjemmesiden og sletter det, så skulle der ikke være
flere problemmer i det.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-12-04 18:11

On Sun, 05 Dec 2004 17:22:29 +0100, Aragorn25 wrote:

> Tjeck lige min Taro her:
>
> http://amix.webbyen.dk/

Det er jo en Opel

Den er fed!

Hvad går sådan en på literen og hvor god er den i terræn?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 05-12-04 18:26

> Det er jo en Opel

Jeg mente faktisk at det var et joint-venuture imellem VW og Toyota ?? -
altså en Toyota Hilux med VW enblem ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Kent Nielsen

Dato : 05-12-04 18:44

> Jeg mente faktisk at det var et joint-venuture imellem VW og Toyota ?? -
> altså en Toyota Hilux med VW enblem ?

Det er nemlig helt rigtigt, svjh kom de hjem med Toyotamærker på i starten,
der skulle man hos VW forhandlerne selv skifte emblemerne ud.

Kent Nielsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-12-04 18:48

On Sun, 05 Dec 2004 18:44:12 +0100, Kent Nielsen wrote:

> Det er nemlig helt rigtigt, svjh kom de hjem med Toyotamærker på i
> starten, der skulle man hos VW forhandlerne selv skifte emblemerne ud.

Korrekt

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-12-04 18:47

On Sun, 05 Dec 2004 18:25:44 +0100, Andreas M. Hansen wrote:

> Jeg mente faktisk at det var et joint-venuture imellem VW og Toyota ?? -
> altså en Toyota Hilux med VW enblem ?

Det var også Toyota jeg mente

sorry

Fra : Aragorn25

Dato : 05-12-04 19:33

Jeg ved ikke helt hvad den går 12 stykker er sikkert rigemlig realistisk

Jeg er ikke sportstypen mer, så jeg kører hyggelige langsomme ture, med
kæresten. Det var lækkert idag med søndags tur, tændte varme i sæderne,
købte mc.d. is og kørte en lang tur

JEg har ikke kørt på terræn, jeg "tør" ikke, jeg er lidt bange for der skal
ske noget med bilen, smadret fjedre, eller hvad ved jeg
Er også meget forsiktig når jeg kører over bump ect.
Det er sikkert fordi jeg har kørt Fiat punto, der skal man være meget
forsiktig

"Martin Johansen [6000]" <visit_tuxx.dk@for.contactinfo> skrev i en
meddelelse news:pan.2004.12.05.17.10.55.159191@for.contactinfo...

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-12-04 22:20

On Sun, 05 Dec 2004 19:32:41 +0100, Aragorn25 wrote:

> Jeg ved ikke helt hvad den går 12 stykker er sikkert rigemlig realistisk

Okay.

> Jeg er ikke sportstypen mer, så jeg kører hyggelige langsomme ture, med
> kæresten. Det var lækkert idag med søndags tur, tændte varme i
> sæderne, købte mc.d. is og kørte en lang tur

Ja det er altid skønt.