ny bil
Fra : René P.

Dato : 05-12-04 14:38

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-04 14:44

"René P." <renep@adslhome-dk.invalid> skrev i en meddelelse
news:41b30f1b$0$67217$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> http://www.danmarks-billigste-biler.dk/

Det lyder unægtelig som BT-bilsalg med nyt navn.

Lån uden om RKI..........er der HA som driver inkasso?

Jeg ville ikke sætte min fod der

--
Tom

Fra : Tony

Dato : 05-12-04 20:34

> Lån uden om RKI..........er der HA som driver inkasso?

Sakset fra betingelser:

Denne Type Finansiering kan kun benyttes hvis man er bosiddende på Sjælland

Damn, hvor ærgerligt for mig

Tony

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 05-12-04 14:47

"René P." <renep@adslhome-dk.invalid> skrev :

>http://www.danmarks-billigste-biler.dk/

BT bilsalg under nyt navn ... Adrrrrrrr.....

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Nicolai

Dato : 05-12-04 16:11

Check lige hvor få af bilerne der har oplyst KM....!!!!!

Nicolai

Fra : Anders Christensen

Dato : 05-12-04 16:16

Nicolai wrote:
> Check lige hvor få af bilerne der har oplyst KM....!!!!!
>
> Nicolai

Jeg kan også godt lide den "detajle" at en bil der sidst er synet i
april-02 leveres nysynet..
Det viste sig dog ved lidt nærmere eftersyn at det i så fald koster 5000
ekstra...
"Spændende" firma er min eneste kommentar.

Fra : Jens Jensen

Dato : 05-12-04 17:49

"Anders Christensen" <vladimirr@vladimirr.dk> skrev i en meddelelse

også denne:

Syn

Få din bil nysynet, inden du overtager den.
Det koster kun 4995,- kr. Danmarks Billigste sørger for
det hele - og du får selvfølgelig attesten med
fra Statens Bilinspektion, når du henter bilen.

Nogen der kan gøre det billigere ?

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-04 18:28

"Jens Jensen" <jens@jensen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det hele - og du får selvfølgelig attesten med
> fra Statens Bilinspektion, når du henter bilen.

Næh nu kender jeg jo ikke lige en bilassistent som kan lukke begge øjne når
vraget skal synes

--
Tom

Fra : Leonard

Dato : 05-12-04 18:52

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Næh nu kender jeg jo ikke lige en bilassistent som kan lukke begge øjne når
>vraget skal synes

Men det gør BT jo, og så deler han de 4995 med synsmanden

--
Leonard

Fra : Ukendt

Dato : 05-12-04 18:53

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Men det gør BT jo, og så deler han de 4995 med synsmanden

Han blev jo fyret

--
Tom