Hotwiring af Defa patriot 300x
Fra : Leif Neland

Dato : 05-12-04 09:27

Nøglen har endelig opgivet ånden, så indtil jeg får en ny i næste uge, er
bilen ukampdygtig.

På Defa's hjemmeside er der kun diagrammer for montering af Defa 400 og 800,
men det ser ud til, at det kun er et enkelt kredsløb, der bliver afbrudt.
Dvs bilen vil kunne starte, hvis jeg laver en enkelt lus.

På 400 og 800 er det et 4-polet stik, men der er ikke et sådant på 300x'en.

Er der nogen, der ligger inde med et diagram til en Defa Patriot 300X?

Defa's hjemmeside nævner overhovedet ikke Defa300, hvis man taster
serienummeret til at opgradere firmware, siger den at det er et "invalid
serial". Så 300 ser ud til at være EOL'et seriøst.

Leif

Fra : Nansen

Dato : 05-12-04 10:26

Har sendt Dig Mail direkte.