låse sikkerhedesselen
Fra : S.B.

Dato : 04-12-04 12:24

Findes der nogle smarte anordninger der gør at et barn på 3 år ikke selv kan
låse selen op.
Vores har en mani med at trykke på den knap, som hun lige akkurat kan nå, så
selen bliver løs.

lidt træls at skulle holde en gang imellem fordi hun har løsnet den

Søren

Fra : P.Christensen

Dato : 04-12-04 12:27

"S.B." <sfb[slet-dette]@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så selen bliver løs.
>
> lidt træls at skulle holde en gang imellem fordi hun har løsnet den

Det tror jeg ikke, men du kunne forsøge at fortælle barnet at det MÅ MAN
IKKE. )

--
Mvh Palle

Brug ikke mailadressen, da den ikke bruges men den tilhører mig.

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 04-12-04 12:36

> [...]
> så selen bliver løs.
>
> lidt træls at skulle holde en gang imellem fordi hun har løsnet den

Hej Søren.

Min søn på 2 fik samme sindssyge idé

Jeg vendte 'dimsen', så knappen var gemt bag selen, og efterhånden har han
glemt, at der sidder en knap der.

Værre er, at han vrider armene ud af H-selen, så han dermed dels opnår
større terrorist-rækkevidde (ruller vinduet ned m.m.),
dels ikke sidder spændt ordentlig fast, hvis uheldet skulle ske, så hvis
nogle har en løsning, er jeg med på 'en lytter'

Bo

Fra : Henrik B.

Dato : 04-12-04 14:49

"Bo Rasmussen" <Bo@FJERNDETTEChipsAway-Roskilde.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dels ikke sidder spændt ordentlig fast, hvis uheldet skulle ske, så hvis
> nogle har en løsning, er jeg med på 'en lytter'

Hvis han kan vride armene ud mellem en H-sele og kroppen, vil jeg mene at
selen ikke er spændt nok.

--
M.v.h.
---------------------------------

Fra : bme

Dato : 04-12-04 16:07

> Hvis han kan vride armene ud mellem en H-sele og kroppen, vil jeg mene at
> selen ikke er spændt nok.

trust me, små børn er ekstrem smidige når det drejer sig om noget de ikke må

Selv om vi spænder tøsen på 3 så hun er ved at få åndedrætsstop, kan hun
sagtens møve armene ud af selen, benene er det dog ikke lykkedes endnu. (og
ja, det er en ordentlig stol - ikke noget billigt bilkaskrammel)

> --
> M.v.h.
> ---------------------------------
> Alt under 1 Bar er en sugemotor!

Min bil kører med 8 bar pt............. (i form af en hobbykompressor der
ligger i bagagerummet)

/bo

Fra : Klaus G.

Dato : 05-12-04 12:21

> så hvis nogle har en løsning, er jeg med på 'en lytter'

Velkro, eller hvad det nu hedder. Det må da være sagen? :)

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Lau

Dato : 04-12-04 13:20

> [...]
> låse selen op.
> Vores har en mani med at trykke på den knap, som hun lige akkurat kan nå,

Ja da - det hedder: Gaffatape
Godt med tape rundt om ungen - så er det problem løst.
Held og lykke
--
Lau
___,

/ \

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 04-12-04 13:36

> Ja da - det hedder: Gaffatape
> Godt med tape rundt om ungen - så er det problem løst.
> Held og lykke

Helt så drastisk behøver det vel ikke at være, man kan vel nøjes med et par
strips

Bo

Fra : P.Christensen

Dato : 04-12-04 16:53

> Helt så drastisk behøver det vel ikke at være, man kan vel nøjes med et
> par strips
>
> Bo

*LOL*

Palle