ebay
Fra : Niels

Dato : 03-12-04 21:36

nogen der har erfaring med at sælge på ebay,hvad koster det i gebyr og
hvordan betaler man gebyret, resten har jeg nogenlunde snor på
Peter

Fra : Richard

Dato : 04-12-04 12:07

Niels wrote:

> nogen der har erfaring med at sælge på ebay,hvad koster det i gebyr og
> hvordan betaler man gebyret, resten har jeg nogenlunde snor på

Næ, endnu ikke solgt noget; men gebyrerne skulle du da gerne kunne finde
på eBay, fx http://pages.ebay.de/help/sell/fees.html og betalingsformen
kan du vælge når du registrerer dig som køber under "Verkaufen" /
"Sell", ser det ud til...

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer & '89 GB500 Clubman GibBernakken