Det blev til en Volvo V 70 D5 i julegave t~
Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 03-12-04 21:52

Så har jeg været på juleindkøb (tak for de mange råd fra jer). Det endte med
en 'ash gold'-farvet:

Volvo V70 D5, 2,4 l, 163 HK (130 hk/ 4000 omin), (280 nm/ 1750-3000
omin) - står der på papirene.

Manuelt gear (helt bevidst) og naturligvis med de lækreste lyse
lædersæder, herudover RTI m. ratbetjening, kabine- og motorvarmer m. timer,
et ok anlæg m. 9 højttalere (her sparede jeg dog lidt), regnsensor, cruise
control, dobbelt-klima, parkeringshalløj, 16'' fælge og stort set alt andet
hvad jeg kunne få i den af funktionelle godter, men ikke design-lir, og
prisen ja den forblev lige under de 800 K som jeg hvade fået lov at bruge,
så det var jo fint.

Nu er det så bare at vente 2-3 måneder indtil min nye måske bedste ven
på 1500 kg er klar til levering ....suuuk hvor er der lang tid

Fra : Frederik

Dato : 03-12-04 22:05

Stort tillykke.

Kunne forstå du var ude efter en familliebil, der har du sandsynligvis gjort
et glimrende køb, selvom jeg er lidt rystet over, sådan en snuser til 800K.

Men jeg er jo også på SU... :(

Mvh.

Frederik

Fra : Frederik

Dato : 03-12-04 22:10

"Mette Tornager Eriksen" <invalid@invalid.INVALID> wrote in message

> [...]
> ven
> på 1500 kg er klar til levering ....suuuk hvor er der lang tid

Burde der ikke stå 163hk/340nm, bare så du ikke er blevet snydt...

Mvh.

Frederik

Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 03-12-04 22:18

"Frederik" <f.caroefjern@suf.nu> skrev i en meddelelse

> "Mette Tornager Eriksen" <invalid@invalid.INVALID> wrote in message

> Burde der ikke stå 163hk/340nm, bare så du ikke er blevet snydt...

Jo det tror jeg egentligt, jeg aner ikke hvad det betyder, men det du
skriver så jeg også et eller andet andet sted. Det må jeg lige undersøge.

Fra : Frederik

Dato : 03-12-04 22:39

> "Frederik" <f.caroefjern@suf.nu> skrev i en meddelelse

> Jo det tror jeg egentligt, jeg aner ikke hvad det betyder, men det du
> skriver så jeg også et eller andet andet sted. Det må jeg lige undersøge.

Det sidste der, tror jeg aldrig er blevet sagt i denne gruppe før :))

Mvh.

Frederik

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-12-04 22:25

> Volvo V70 D5, 2,4 l, 163 HK (130 hk/ 4000 omin), (280 nm/ 1750-3000
> omin) - står der på papirene.

Tillykke med den fine bil, Mette.

Prøvede du Audi´en..?

/Jan W Nielsen

Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 03-12-04 22:42

> Tillykke med den fine bil, Mette.
>
> Prøvede du Audi´en..?

Nej, jeg må med skam indrømme at den blev diskvalificeret primært på
udseendet af sin bagdel inden jeg nåede at give den en tur. Volvo V70'eren
derimod faldt jeg for pladask både med hensyn til dens udvendige kurver, men
ydelsesmæssigt var den nu hellere ikke helt tosset faktisk vigkelig
imponerende. Men også Volvoens ( i mine kredse) meget positive ry som
sikker, stabil og værdibevarende vejede tungt.. Så den tog jeg med hjem

Dertil kommer at jeg lægger meget vægt på hvilke signaler en bil sender, og
her føler jeg mig godt til rette med Volvo V70'eren, mindre Audien og slet
ikke BMW'en.

Næste gang håber jeg at der bliver råd til en Porsche Cayenne, den er godt
nok en lækkerbidsken.

Fra : Frederik

Dato : 03-12-04 22:48

> [...]
> ikke BMW'en.
>
> Næste gang håber jeg at der bliver råd til en Porsche Cayenne, den er godt

Mangler du en kæreste?

Jeg er sikker, stabil, værdibevarende og sender ingen forkerte signaler. :)

Mvh.

Frederik

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-12-04 22:55

> Mangler du en kæreste?
> Jeg er sikker, stabil, værdibevarende og sender ingen forkerte signaler.
:)

*LOOL*

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 03-12-04 22:54

> Næste gang håber jeg at der bliver råd til en Porsche Cayenne, den er godt
> nok en lækkerbidsken.

Det kan jeg bekræfte.

Jeg har haft den fornøjelse af en Cayenne Turbos selskab en dags tid, hvor
jeg fik høvlet det meste af Jylland rundt.

Den kører ubeskrivelig godt - af sådan en stor bil at være.

/Jan W Nielsen

Fra : Lau

Dato : 04-12-04 17:16

> Det kan jeg bekræfte.
>Jan

Jeg skimmede lige tråden og fik lige "et mærkeligt billede" op for mine
øjne.
- og selvfølgelig:
Tillykke med dytten (og en eventuel Frederik) til Mette.
--
Lau
___,

/ \

Fra : Mette Tornager Eriks~

Dato : 07-12-04 22:03

"Lau" <lauremovethis@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg skimmede lige tråden og fik lige "et mærkeligt billede" op for mine
> øjne.
> - og selvfølgelig:
> Tillykke med dytten (og en eventuel Frederik) til Mette.

Tak!

Fra : Brizz

Dato : 04-12-04 11:21

> [...]
> men
> ydelsesmæssigt var den nu hellere ikke helt tosset faktisk vigkelig

Og hvad er det vi fyre får af vide når vi bedømmer kun på de udvendige
kurver og ikke "ydelsesmæssigt"...
§

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Leonard

Dato : 04-12-04 13:28

> [...]

>ikke BMW'en.

>Næste gang håber jeg at der bliver råd til en Porsche Cayenne, den er godt

Og så er det også ligemeget med hvilke signaler den sender ...

--
Leonard