/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Så er der billeder af DAF'en
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 03-12-04 19:53

For de interesserede er der nu lagt et par billeder op i
dk.binaer.motor af min nye DAF.

Venlig hilsen
Folmer



 
 
Martin P. (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Martin P.


Dato : 03-12-04 19:57

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:udd1r05cp06onp00ho955j682923cstcu8@4ax.com...
> For de interesserede er der nu lagt et par billeder op i
> dk.binaer.motor af min nye DAF.

Tillykke med den :)

Hehe redline ved 2500rpm - galt nok! Hvad har sådan en af NM?


- Martin



Folmer Rasmussen (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 03-12-04 20:08

On Fri, 3 Dec 2004 19:56:46 +0100, "Martin P." <sync@liquid.dk> wrote:

>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>news:udd1r05cp06onp00ho955j682923cstcu8@4ax.com...
>> For de interesserede er der nu lagt et par billeder op i
>> dk.binaer.motor af min nye DAF.
>
>Tillykke med den :)
>
>Hehe redline ved 2500rpm - galt nok! Hvad har sådan en af NM?

>--

Den har 1950 Nm v/ 1000-1500 omdr.

Det er dog ingenting imod Volvo FH 16.

Den har 610 hk. og 2800 Nm ved 11-1200 omdr.!!

Det siges, at hvis chaufføren er lidt fraværende et øjeblik, så
passerer han Kassel-bakkerne uden at opdage det.

Venlig hilsen
Folmer


Martin P. (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Martin P.


Dato : 03-12-04 20:23

"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:67e1r0h87rnplf22hn8ra2q8olj4jvoild@4ax.com...
> On Fri, 3 Dec 2004 19:56:46 +0100, "Martin P." <sync@liquid.dk> wrote:
> Den har 1950 Nm v/ 1000-1500 omdr.

Pænt NM tal i forhold til HK må man sige. Hvor mange liter er motoren på og
hvor mange turboer sidder der på?

> Den har 610 hk. og 2800 Nm ved 11-1200 omdr.!!

For helv .. !!

- Martin
.... Der vil have en Leon



phk (03-12-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 03-12-04 20:44


"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:67e1r0h87rnplf22hn8ra2q8olj4jvoild@4ax.com...

> Det siges, at hvis chaufføren er lidt fraværende et øjeblik, så
> passerer han Kassel-bakkerne uden at opdage det.

Og det siges jo at det er lastbilchauffører tit ;)

[dukker sig og stikker af i Golf´en..]


--
Per, Esbjerg



Folmer Rasmussen (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 03-12-04 20:55

On Fri, 3 Dec 2004 20:44:24 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

>
>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>news:67e1r0h87rnplf22hn8ra2q8olj4jvoild@4ax.com...
>
>> Det siges, at hvis chaufføren er lidt fraværende et øjeblik, så
>> passerer han Kassel-bakkerne uden at opdage det.
>
>Og det siges jo at det er lastbilchauffører tit ;)
>
>[dukker sig og stikker af i Golf´en..]

>--

Uha ja, du har dine fordomme, og det skal du da have lov til at have.


Det ville dog være rart, hvis du havde mere end én plade i samlingen.

Eller foretrækker du?:

Dem der kører campingvogn, kommer trætte hjem fra arbejde fredag
eftermiddag, og spænder CV'en på og kører i ét hug til
Gardasøen......allesammen.*LOL*

Den kan jeg da godt afspille hver gang du har et indlæg i debatten,
hvis du vil?

Venlig hilsen
Folmer

Martin Vollert (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Martin Vollert


Dato : 03-12-04 20:54


"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message news:67e1r0h87rnplf22hn8ra2q8olj4jvoild@4ax.com...

Tillykke med den nye trucker, havde selv den fornøjelse
er få en spritny trækker for ca 5 år siden ved min tidl vognmand,
det var en 470hk Iveco Eurostar 3akslet trækker med høj hytte.
nøøj hvor var det blæret

> Det er dog ingenting imod Volvo FH 16.
>
> Den har 610 hk. og 2800 Nm ved 11-1200 omdr.!!

Jeg sad lige og læste det nye "midterstriben" og der mener
jeg der står det er allerede ved 9-1000 omdr de 2800nm kommer.
Det sætter de 231 nm Forden har ved 2500 omdr lidt i perspetiv.

> Det siges, at hvis chaufføren er lidt fraværende et øjeblik, så
> passerer han Kassel-bakkerne uden at opdage det.

LOL det vil jeg godt tro.
--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16442
Ford klub Danmark Medl:2113.


>
> Venlig hilsen
> Folmer
>



Leonard (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 03-12-04 20:07

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>For de interesserede er der nu lagt et par billeder op i
>dk.binaer.motor af min nye DAF.

Hvad er den blanke skærm midt i instrumentbordet til?

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angles can fly :::

Folmer Rasmussen (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 03-12-04 20:13

On Fri, 03 Dec 2004 20:07:06 +0100, Leonard <nospam@invalid.invalid>
wrote:

>Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
>
>>For de interesserede er der nu lagt et par billeder op i
>>dk.binaer.motor af min nye DAF.
>
>Hvad er den blanke skærm midt i instrumentbordet til?

>--

Det er info-displayet.

Man kan på en drejeknap vælge hvad man har lyst til at se, og det
gælder alt fra oliestand til gennemsnits/øjeblikkeligt forbrug,
vækkeur, ladetryk, sprog osv.

Når den er i sleep-mode som på billedet, viser den kun den valgte
hastighed som tempostaten er sat på, og da bilen holder stille er
skærmen blank.

Venlig hilsen
Folmer

Leonard (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 03-12-04 20:21

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Man kan på en drejeknap vælge hvad man har lyst til at se, og det
>gælder alt fra oliestand til gennemsnits/øjeblikkeligt forbrug,
>vækkeur, ladetryk, sprog osv.

Smart, skifter det så sprog når du kører over en landegrænse?

Jeg troede forøvrigt at når mankører nordpå satte man de
ekstra-fjernlys-lygter lavt, for at lyse under sne og tåge, men på din
sidder de højt?

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angles can fly :::

Folmer Rasmussen (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 03-12-04 20:50

On Fri, 03 Dec 2004 20:20:56 +0100, Leonard <nospam@invalid.invalid>
wrote:

>Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:
>
>>Man kan på en drejeknap vælge hvad man har lyst til at se, og det
>>gælder alt fra oliestand til gennemsnits/øjeblikkeligt forbrug,
>>vækkeur, ladetryk, sprog osv.
>
>Smart, skifter det så sprog når du kører over en landegrænse?
>
>Jeg troede forøvrigt at når mankører nordpå satte man de
>ekstra-fjernlys-lygter lavt, for at lyse under sne og tåge, men på din
>sidder de højt?

>--

Hvis du vil have den godhed at kigge lidt på kofangeren, vil du se at
der sidder et par kombi-lygter. det er såmænd det du efterspørger.

Dem på taget er elg-lys, og bruges kun i klart vejr.

De har også deres egen on/off kontakt.

Venlig hilsen
Folmer

Leonard (04-12-2004)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 04-12-04 13:28

Folmer Rasmussen <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Hvis du vil have den godhed at kigge lidt på kofangeren, vil du se at
>der sidder et par kombi-lygter. det er såmænd det du efterspørger.

De nederste som jeg troede var tågelys?
Nu jeg kigger godt efter kan jeg godt se det ser ud som om der er 2
lygter ved siden af hinanden.

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angles can fly :::

phk (03-12-2004)
Kommentar
Fra : phk


Dato : 03-12-04 20:46


"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:ree1r0livsi5q0dd86km8655har5jrqu1a@4ax.com...

> Når den er i sleep-mode som på billedet, viser den kun den valgte
> hastighed som tempostaten er sat på, og da bilen holder stille er
> skærmen blank.

Når du kører med tempostat og det går vel lige meget nedad - træder den så
automatisk på bremsen - eller er der overladt noget til chaufføren?


--
Per, Esbjerg



Folmer Rasmussen (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 03-12-04 20:59

On Fri, 3 Dec 2004 20:45:45 +0100, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

>
>"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
>news:ree1r0livsi5q0dd86km8655har5jrqu1a@4ax.com...
>
>> Når den er i sleep-mode som på billedet, viser den kun den valgte
>> hastighed som tempostaten er sat på, og da bilen holder stille er
>> skærmen blank.
>
>Når du kører med tempostat og det går vel lige meget nedad - træder den så
>automatisk på bremsen - eller er der overladt noget til chaufføren?

>--

Det du tænker på hedder en intarder (fordi den er indbygget i
gearkassen), og det er stort set kun busser der har sådan en fidus.

Hvis det går stejlt nedad, og totalvægten er oppe omkring max., så
bruger man først motorbremsen, og hvis den stadig øger farten, så
fodbremsen.

Begge slår automatisk tempostaten fra. Den aktiveres igen med et tryk
på en knap.

Venlig hilsen
Folmer

Allan Jørgensen (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Allan Jørgensen


Dato : 03-12-04 22:45


"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> wrote in message
news:66h1r05ldcdvrscn7qtuvq2b83aglh1dkk@4ax.com...
> Det du tænker på hedder en intarder (fordi den er indbygget i
> gearkassen), og det er stort set kun busser der har sådan en fidus.

hvorfor forefindes den ikke på lastbiler?

kører forskellige busser til dagligt og har haft fornøjelse af at køre i en
1 år gammel MAN med automatgear og der kunne man faktisk køre alene med
intarder og tempostaten på ratstammen uden at røre hverken speeder eller
bremse medmindre man skulle holde for rødt lys. selv ned af Geels bakke
behøvede man ikke røre bremsen hvis man skal sætte hastigheden ned :-0

i forhold til de lidt ældre busser med retarder så er der virkelig stor
forskel og man bliver overrasket første gang man hiver ned i håndtaget og
man får næsen presset op i forruden
--
Allan
Nissan Primera 2,0 se aut
fzr600us



Q (04-12-2004)
Kommentar
Fra : Q


Dato : 04-12-04 07:04


"Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse
news:66h1r05ldcdvrscn7qtuvq2b83aglh1dkk@4ax.com...
>
> Det du tænker på hedder en intarder (fordi den er indbygget i
> gearkassen), og det er stort set kun busser der har sådan en fidus.

Nu kommer der så lige et retarderet spørgsmål (!)..

Nu snakker I om en Intarder.. Normalt hører man da om at turistbusser har
retarder.. Er det fordi buschauffører er dummere eller ?

/peter



Uffe Ravn (04-12-2004)
Kommentar
Fra : Uffe Ravn


Dato : 04-12-04 08:26


"Q" <Q@Q.Q> skrev

> > Det du tænker på hedder en intarder (fordi den er indbygget i
> > gearkassen), og det er stort set kun busser der har sådan en fidus.
>
> Nu kommer der så lige et retarderet spørgsmål (!)..
>
> Nu snakker I om en Intarder.. Normalt hører man da om at turistbusser har
> retarder.. Er det fordi buschauffører er dummere eller ?

*ROFL*

Mvh. Uffe Ravn



Martin Vollert (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Martin Vollert


Dato : 03-12-04 21:06


"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:41b0c223$0$94932$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:ree1r0livsi5q0dd86km8655har5jrqu1a@4ax.com...
>
>> Når den er i sleep-mode som på billedet, viser den kun den valgte
>> hastighed som tempostaten er sat på, og da bilen holder stille er
>> skærmen blank.
>
> Når du kører med tempostat og det går vel lige meget nedad - træder den så automatisk på bremsen - eller er der overladt noget til
> chaufføren?

I min den gamle lastbil kunne motorbremsen holde bilen ned af bakker
hvis jeg kørte tom, men med halvt og fuldt læs (32 tons) kunne den så ikke holde den
om man kunne faktisk kører ganske stærkt ned af Ejerbavnehøj kl 4 om natten.



--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16442
Ford klub Danmark Medl:2113.





Folmer Rasmussen (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 03-12-04 21:17

On Fri, 3 Dec 2004 21:05:57 +0100, "Martin Vollert" <sæt mit fornavn
foran.@plakaten.dk> wrote:

>
>"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:41b0c223$0$94932$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>
>> "Folmer Rasmussen" <folmer@rasmussen.mail.dk> skrev i en meddelelse news:ree1r0livsi5q0dd86km8655har5jrqu1a@4ax.com...
>>
>>> Når den er i sleep-mode som på billedet, viser den kun den valgte
>>> hastighed som tempostaten er sat på, og da bilen holder stille er
>>> skærmen blank.
>>
>> Når du kører med tempostat og det går vel lige meget nedad - træder den så automatisk på bremsen - eller er der overladt noget til
>> chaufføren?
>
>I min den gamle lastbil kunne motorbremsen holde bilen ned af bakker
>hvis jeg kørte tom, men med halvt og fuldt læs (32 tons) kunne den så ikke holde den
>om man kunne faktisk kører ganske stærkt ned af Ejerbavnehøj kl 4 om natten.
>
>

>--

Det er jo også det jeg prøver at forklare.

Og fuldt læs i mit tilfælde er altså 56 tons. (I Sverige/Finland som
25 meters).

Der kan komme ganske afskyeligt meget fart på, f.eks. ned ad
Hallingsåsen.

Venlig hilsen
Folmer

Steen Andersen (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Steen Andersen


Dato : 03-12-04 22:18

>
> Og fuldt læs i mit tilfælde er altså 56 tons. (I Sverige/Finland som
> 25 meters).

Hvordan bliver du til 25? En phv som 18 meters og en kærre eller phv mere
bagpå?



Folmer Rasmussen (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 03-12-04 22:30

On Fri, 3 Dec 2004 22:18:17 +0100, "Steen Andersen"
<duebjerg@removedettemail1.stofanet.dk> wrote:

>>
>> Og fuldt læs i mit tilfælde er altså 56 tons. (I Sverige/Finland som
>> 25 meters).
>
>Hvordan bliver du til 25? En phv som 18 meters og en kærre eller phv mere
>bagpå?

>--

10 meter forvogn, en dolly + en trailer og vupti. Så har vi max.
længden for vogntog i S og FIN, nemlig 25,25 meter.

Venlig hilsen
Folmer

Steen Andersen (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Steen Andersen


Dato : 03-12-04 22:48

> 10 meter forvogn, en dolly + en trailer og vupti. Så har vi max.
> længden for vogntog i S og FIN, nemlig 25,25 meter.

Nå ja seføli - bare en alm 3 akslet trailer. Har vist egentlig set billeder
af det.

Hvad med logistikken? Kommer der en trækker med traileren hjemmefra? Og hvad
har du bag på hjemme fra? Eller bliver du først 25 når kommer til Malmø?



Folmer Rasmussen (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 03-12-04 22:55

On Fri, 3 Dec 2004 22:47:57 +0100, "Steen Andersen"
<duebjerg@removedettemail1.stofanet.dk> wrote:

>> 10 meter forvogn, en dolly + en trailer og vupti. Så har vi max.
>> længden for vogntog i S og FIN, nemlig 25,25 meter.
>
>Nå ja seføli - bare en alm 3 akslet trailer. Har vist egentlig set billeder
>af det.
>
>Hvad med logistikken? Kommer der en trækker med traileren hjemmefra? Og hvad
>har du bag på hjemme fra? Eller bliver du først 25 når kommer til Malmø?

>--

Jeg starter selv hjemmefra med forvognen.

Traileren bliver kørt til Helsingborg af en trækker, og der har vi
også dollyerne parkeret.

Vi bruger heldigvis Helsingør/Helsingborg. De serverer ikke mad på
Öresundsbron.

Venlig hilsen
Folmer


Rander (04-12-2004)
Kommentar
Fra : Rander


Dato : 04-12-04 01:16

Fri, 03 Dec 2004 22:30:09 +0100 brugte Folmer Rasmussen 17 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

>>Hvordan bliver du til 25? En phv som 18 meters og en kærre eller phv mere
>>bagpå?
>10 meter forvogn, en dolly + en trailer og vupti. Så har vi max.
>længden for vogntog i S og FIN, nemlig 25,25 meter.

Hvad er en dolly???

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Fodgængeren anede tilsyneladende ikke hvor han ville hen,
så jeg kørte ham over. (Skadesanmeldelse)


Steen Andersen (04-12-2004)
Kommentar
Fra : Steen Andersen


Dato : 04-12-04 01:22

> Hvad er en dolly???

Et "forende" med drejeskammel og trækstang så en trailer bliver til en
påhængsvogn. Jeg har smidt et billede i dk.binaer.motor - jeg har stjålet
det fra en svensk side....



Leonard (04-12-2004)
Kommentar
Fra : Leonard


Dato : 04-12-04 13:46

"Steen Andersen" <duebjerg@removedettemail1.stofanet.dk> wrote:

>Et "forende" med drejeskammel og trækstang så en trailer bliver til en
>påhængsvogn. Jeg har smidt et billede i dk.binaer.motor - jeg har stjålet
>det fra en svensk side....

Og denne udgave er specielt velegnet til at køre narko med

--
Leonard
::: Never drive faster than Your Angles can fly :::

Niels Bengaard (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Niels Bengaard


Dato : 03-12-04 21:39

Hvordan er det med lastbilmærker, jeg tænker på er der samme prisforskelle
og prestige som indenfor biler?

Hvordan vurderes
Daf, Mercedes, Scania, Renault, Volvo osv. i forhold til hinanden. Hvad gør
man vælger den ene frem for den anden?

Niels



Folmer Rasmussen (03-12-2004)
Kommentar
Fra : Folmer Rasmussen


Dato : 03-12-04 22:00

On Fri, 3 Dec 2004 21:39:18 +0100, "Niels Bengaard"
<bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> wrote:

>Hvordan er det med lastbilmærker, jeg tænker på er der samme prisforskelle
>og prestige som indenfor biler?
>
>Hvordan vurderes
>Daf, Mercedes, Scania, Renault, Volvo osv. i forhold til hinanden. Hvad gør
>man vælger den ene frem for den anden?

>--

Det er der sikkert mange forklaringer på.

Nogen vognmænd kører i et bestemt mærke fordi faderen eller
bedstefaderen startede med en lastbil af det mærke.

Andre gange sidder vognmand og chefsælgeren ved det samme Rotary-bord,
eller lign. "klubber. De kan også være logebrødre.

Hos mindre vognmænd er det ikke ualmindeligt at chaufføren får lov til
at bestemme. Det er ganske ofte de samme steder der ikke udbetales
tarifløn.

Hos os har det været en afgørende faktor at DAF i øjeblikket har
Europas bedste 24-timers vejservice. Vi har en aftale med dem om, at
der skal være hjælp fremme indenfor 1 time, og det holder i over 95%
af de få gange vi har nedbrud.

Det spiller sikkert også ind hvilke mængderabatter man kan opnå. Jeg
vil tro, at der hvor jeg arbejder opnår vi rimelige rabatter, idet vi
opererer ca. 77.000 køretøjer på verdensplan.

Jeg kan fortælle dig at den DAF jeg lige har fået i dag, er 1 ud af 5
leveret til vort center i Glostrup. De 5 biler er så igen en
dellevering ud af et samlet indkøb på 90 biler..............i denne
omgang! *LOL*

Den med prestigen er god nok. Hver chauffør har sit favoritmærke.

Prismæssigt er svenskerne i den dyre ende. M-B, DAF og Renault/Mack i
mellemprilejet, og Iveco og MAN er i den billige ende.

MAN tror jeg kun er billig i øjeblikket fordi de målrettet søger at
vinde markedsandele i øjeblikket.

Blev du klogere?

Ellers spørg igen.

Venlig hilsen
Folmer


Allan Møller (04-12-2004)
Kommentar
Fra : Allan Møller


Dato : 04-12-04 00:47

> >Hvordan vurderes
> >Daf, Mercedes, Scania, Renault, Volvo osv. i forhold til hinanden. Hvad
gør
> >man vælger den ene frem for den anden?

> Det er der sikkert mange forklaringer på.
> Den med prestigen er god nok. Hver chauffør har sit favoritmærke.
>
> Prismæssigt er svenskerne i den dyre ende. M-B, DAF og Renault/Mack i
> mellemprilejet, og Iveco og MAN er i den billige ende.

Jeg synes der er virkelig stor forskel mellem alle mærkene og nogle mærker
udskiller
sig også ved at have nogen egenskaber som er specialt gode til en type
kørsel.
De nyeste jeg har kørt i er Scania, Volvo og MB og jeg ville også fortrække
dem i den
rækkefølge som jeg har skrevet dem.
Dog hvis jeg kørte længere stræk end tilfældet er kunne jeg nok overtales
til en Volvo -
specialt deres automatgear synes jeg de er sluppet godt fra.

Jeg har også kørt i en del MAN af lidt ældre årgang (modellen før den
nuværende)
og den synes jeg virkelig er en skodbil. Bare gearet med at slå gearstangen
over for at komme
i høj - fungere elendigt. Deres automatgear endnu værre - aahhh ok lidt
bedre men bestemt ikke godt.
Har kørt i en 5-6 år gammel Iveco og den kørte egentligt ok synes jeg at
huske men det var kun et par timer.


Nå - lige min mening om det.


Mvh. Allan



Henrik B. (04-12-2004)
Kommentar
Fra : Henrik B.


Dato : 04-12-04 01:17


"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev i en meddelelse
news:41b0faf0$0$66401$14726298@news.sunsite.dk...

> De nyeste jeg har kørt i er Scania, Volvo og MB og jeg ville også
> fortrække
> dem i den
> rækkefølge som jeg har skrevet dem.

Helt enig. Og Iveco skal man holde sig fra. De "praler" desuden med at de
altid har motorer på lager - man undrer sig hvorfor mon.

--
M.v.h.
---------------------------------
Alt under 1 Bar er en sugemotor!



Allan Møller (04-12-2004)
Kommentar
Fra : Allan Møller


Dato : 04-12-04 00:49

Hov glemte lige :

Er lidt ked af at de billeder ikke bliver lagt online et alternativt sted -
da jeg ikke kan læse binære grupper.
Måske dkfritidbil.dk skulle få en "brugernes egne billeder" ?

Mvh. Allan



John Sahl (04-12-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 04-12-04 01:21

Allan Møller wrote:
> Er lidt ked af at de billeder ikke bliver lagt online et alternativt
> sted - da jeg ikke kan læse binære grupper.

Jeg har tilladt mig at smide dem her:
http://www.autohenter.dk/billeder/folmer/

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Allan Møller (04-12-2004)
Kommentar
Fra : Allan Møller


Dato : 04-12-04 02:16

> > Er lidt ked af at de billeder ikke bliver lagt online et alternativt
> > sted - da jeg ikke kan læse binære grupper.
>
> Jeg har tilladt mig at smide dem her:
> http://www.autohenter.dk/billeder/folmer/


Tak !

Mvh. Allan



\(USA\) Brian Mark M~ (04-12-2004)
Kommentar
Fra : \(USA\) Brian Mark M~


Dato : 04-12-04 04:43

OgsA tak herfra - kan heller ikke lAse ninaer her i USA... Hvor der er KAMPE
lastbiler ....

Mvh.
B. Madsen


"John Sahl" <spamtrap7@mandezonen.dk> wrote in message
news:coqvo6$1cl9$1@news.cybercity.dk...
> Allan Møller wrote:
> > Er lidt ked af at de billeder ikke bliver lagt online et alternativt
> > sted - da jeg ikke kan læse binære grupper.
>
> Jeg har tilladt mig at smide dem her:
> http://www.autohenter.dk/billeder/folmer/
>
> --
> John Sahl,
> http://www.Bilstereobladet.dk
> Vi kæmper hårdt for det
>
>



jan@fedtegreven.dk (04-12-2004)
Kommentar
Fra : jan@fedtegreven.dk


Dato : 04-12-04 02:00

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev :

>Er lidt ked af at de billeder ikke bliver lagt online et alternativt sted -
>da jeg ikke kan læse binære grupper.

jeg har lagt dem på siderne under fotostorier (folmers nye dyt)


>Måske dkfritidbil.dk skulle få en "brugernes egne billeder" ?

Well - på et tidspunkt var det planen - men systemet, der driver
blandt andet det domæne, kan ikke endnu køre med upload

sidst der var hul gennem - var der en kegle der havde uploadet et par
gigabyt sjove billeder ;(


det er til enhver tid muligt at smide en mail til mig, vedhæftet nogle
billeder, og en krølle på historien



--
jan@Fedtegreven.dk

Besøg Dk.Fritid.Bil's hjemmesider på http://www.dkfritidbil.dk

John Sahl (04-12-2004)
Kommentar
Fra : John Sahl


Dato : 04-12-04 01:59

jan@fedtegreven.dk wrote:
> det er til enhver tid muligt at smide en mail til mig, vedhæftet nogle
> billeder, og en krølle på historien

Ellers kan folk smide det her:
http://www.upit.dk/

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk
Vi kæmper hårdt for det



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177518
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408646
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste