Remus, hvem er billig?
Fra : Brian Kals

Dato : 03-12-04 19:35

Hej.

Hvis man skal have remus bag/lydpot, hvem er så billig?

Mvh
Brian.

Fra : rasmus

Dato : 03-12-04 20:11

"Brian Kals" <mailto:esa1@houge.spamfree.dkCUT> skrev i en meddelelse
"Remus, hvem er billig?"

> Hej.
>
> Hvis man skal have remus bag/lydpot, hvem er så billig?
>
> Mvh
> Brian.
>
> brian ! remus er ikke billigt! kør ned og snak med one two pipe. de kan lave
lige den potte du ønsker dig. fik lavet en med 2x3" afgang til en carina2 st171.
til ca 2500kr for et par år siden og den lydder bare godt.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.91.164.136)

Fra : Brian Kals

Dato : 03-12-04 20:33

"rasmus" <oc_maniac@mail.dk> wrote in message

Hej Rasmus

> lige den potte du ønsker dig. fik lavet en med 2x3" afgang til en carina2
> st171.
> til ca 2500kr for et par år siden og den lydder bare godt.

Nej Remus er ikke billig, men min egen remus pot er gået kold, så ville jeg
gerne have en ny, men som med alt andet, så er der billige og dyre steder.
Det sted jeg købte min egen er ikke mere, så derfor ville jeg lige checke
her.

Jeg bor ved Århus, så Hyllinge er et godt stykke væk

Mvh
Brian

Fra : Ole

Dato : 04-12-04 11:54

"Brian Kals" <mailto:esa1@houge.spamfree.dkCUT> skrev i en meddelelse
"Re: Remus, hvem er billig?"

> [...]
> her.
>
> Jeg bor ved Århus, så Hyllinge er et godt stykke væk

Hej Brian

Prøv eventuel Scantune i Galten ved Århus. Jeg fik sidste år monteret en Remus
bagpotte hos Per Mai til rimelig penge.

Ole

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:62.243.119.117)

Fra : FJ

Dato : 04-12-04 01:18

"Brian Kals" <esa1@houge.spamfree.dkCUT> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Hvis man skal have remus bag/lydpot, hvem er så billig?
>
> Mvh
> Brian.

Hvorfor Remus ??? Da min Remus gik kaput fik jeg et komplet 2,5" system af
mærket Simons Exhaust. 2000,- for det hele. (efter katalysator). Lyden
er bare fin fin og udseendet på afgangene er også ok.

http://www.ray.se

Jeg syntes Remus priserne er tyveri.

FJ
Mazda 626 V6 2,5i