guld
Fra : rasmus

Dato : 03-12-04 19:08

der er rigtigt at sølv er en bedre varme leder, strømleder, og vejer
mindre. der der er specielt ved guld er at der ikke oxidere. det vil sige at det
ikke ( ruster ]. det er derfor at godt bilstereo altid har guld balagte
tilslutninger for de har altid fuld kontakt. der er jo varmt, koldt, fugtigt og
tørt skiftevis i din bil når den står stille, kører,når det regner, eller solen
skinner. og det eneste matriale der der kan tåle de konstante belastninger er
guld, men ulempen ved guld er at det er blødt og røv dyrt ! såe simpelt.
der er så oz lige titanium. men det er næsten umuligt at arbejde med det er jo
hårdt som en i helvede. og hvis man svejser på det i vores atmosfære så forsvinder
det, det skal gøres i en luft tom atmosfære. og det er et matriale der næsten ikke
kan findes i jorden, det fremstilles ved en elektrolyse proces at havvand, lige
som så mange andre metaller. mvh rasmus¨

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.91.164.136)

Fra : Allan Pedersen

Dato : 03-12-04 19:44

Tak for svarerne

Så giver det hele mening, det var bare mig der skulle lytte bedre efter...

MVH Allan Pedersen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 03-12-04 19:46

rasmus skrev:

> der er rigtigt at

Er der et spørgsmål gemt, eller holder du bare videnskabelig forelæsning til
gavn og glæde.....?

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk

Debat om KIA biler: http://kiaforum.dyndns.dk

Fra : Martin Vollert

Dato : 03-12-04 20:42

"Søren C. Fischer" <soren@fischer.as.invalid> wrote in message news:41b0b47e$0$66404$14726298@news.sunsite.dk...

> Er der et spørgsmål gemt, eller holder du bare videnskabelig forelæsning til gavn og glæde.....?

Næ det er vist svar på ? nedenunder i indlægget Mclaren F1 ??, men hvorfor
man laver et nyt indlæg ved jeg ikke
--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6