Fiesta bremser.
Fra : KubikH

Dato : 03-12-04 16:46

Denne besked er postet i både teknik og fritid.

Genboens Fiesta skal synes.
Nemt, der hjælper jeg
Nye baghjulslejer, bakker og hjulcylindre.
Alt ok, og lufte ud, går skidegodt, indtil der pludselig ikke kommer mere
væske ud.
Nå hov! ..... der sidder en fordelerblok, med luftskruer på.
Dem lufter jeg så ud, og der er væske, men der kommer ikke noget ned til
hjulcylindrene.
HVAD GØR JEG ??????

Mvh
Niels (Der godt kunne bruge sin lørdag på noget andet end en gammel Fiesta
)

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-04 16:58

"KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Nå hov! ..... der sidder en fordelerblok, med luftskruer på.
> Dem lufter jeg så ud, og der er væske, men der kommer ikke noget ned til

Du kører enten til et autoværksted som kan udlufte det hele på en ½ time =
3-400 Kr + bremsevæske eller også afskaffer du dig en rigtig bremseudlufter
til 3-400 Kr hos HaraldSkrald.
Lad samlet 1L væske løbe gennem rørene for at være sikker på alt luften er
væk.

Det med at sidde og pumpe med pedalen virker ikke nær så godt som en rigtig
udlufter til trykluft.

--
Tom

Fra : KubikH

Dato : 03-12-04 17:03

> [...]
> væk.
>
> Det med at sidde og pumpe med pedalen virker ikke nær så godt som en

Ok så simpelt!!
Tak for hjælpen
Mvh
Niels

Fra : alexbo

Dato : 03-12-04 18:21

"KubikH" skrev

> HVAD GØR JEG ??????

Hvis du har bukke under bilen og hjulene hængene frit, tror bilen at du
bremser så kraftigt at baghjulene er ved at slippe taget, og lukker for
bremsetrykket.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 03-12-04 22:07

"alexbo" <mailto:alexbo@email.dk> skrev i en meddelelse
"Re: Fiesta bremser."

> [...]
> Alex Christensen
>

> ja den var ikke så dårlig enda. det er da garenteret reduktions ventilen på
bagakslen der blokerer. ned på jorden og prøv igen !

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.91.164.136)