Ang. køb af reservedele
Fra : bgpetersen

Dato : 30-11-04 22:38

Davs, mine svigerforældre overvejer måske at købe en Yugo 55 1.1 GV, men
hvordan ser det ud med at skaffe reservedele til dem enten i danmark eller
tyskland. Det er en årgang 91.

Mvh. Brian Petersen

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-04 23:38

"bgpetersen" <bgpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Davs, mine svigerforældre overvejer måske at købe en Yugo 55 1.1 GV, men
> hvordan ser det ud med at skaffe reservedele til dem enten i danmark eller
> tyskland. Det er en årgang 91.

Købe, jeg troede nu man fik penge med for at tage sådan en, i bedste fald at
man kunne få den for at hente den :)

Anyway prøv her, han postulere at han har alt i reservedele til Yugo.

http://www.hoejlunds-auto.dk/fso&yugo.htm

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Elbarto

Dato : 01-12-04 10:52

> [...]
at
> man kunne få den for at hente den :)
>
> Anyway prøv her, han postulere at han har alt i reservedele til Yugo.

Og han har det ... Min kammerat købte i sin tid sin yugo ved ham og siden
oss reppet den der

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Elbarto

Dato : 30-11-04 23:46

> [...]
> hvordan ser det ud med at skaffe reservedele til dem enten i danmark eller

Er Yugo ikke noget fiat kopi ,... det mindes jeg bestemt
Har en bekendt som havde sådan en han har dog kørt i citroen BX de sidste år

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Kim Kristensen

Dato : 01-12-04 00:17

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> >

> Er Yugo ikke noget fiat kopi ,... det mindes jeg bestemt
> Har en bekendt som havde sådan en han har dog kørt i citroen BX de sidste

Jo, Fiat 127 Inside.

Med venlig hilsen Kim