Hvor meget må en Octavia have kørt?
Fra : Jens Maigaard

Dato : 30-11-04 20:21

Hej,

Jeg overvejer stærkt at købe en Octavia. Hvad er mest fornuftigt:

En, der har kørt 150kkm til 80kkr?

Eller en, der har kørt 100kkm til 90kkr?

MVH

Jens Maigaard

Fra : Ukendt

Dato : 30-11-04 20:30

"Jens Maigaard" <jensmDET_HER_SKAL_VAEK@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej,
>
> Jeg overvejer stærkt at købe en Octavia. Hvad er mest fornuftigt:
>
> En, der har kørt 150kkm til 80kkr?
>
> Eller en, der har kørt 100kkm til 90kkr?

Den der ser ud til at være passet bedst. At gøre slidtage op i Km er som at
kigge i en krystalkugle. Hvis den med 100.000 Km er kørt hårdt så kan det
reelle slid være meget større. Det samme hvis størstedlen er bykørsel mod
150.000 Km på motorvej.

Er de 100% identiske så ville jeg vælge den med 100.000 Km

--
Tom

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 30-11-04 20:39

Jens Maigaard wrote:
> Hej,
>
> Jeg overvejer stærkt at købe en Octavia. Hvad er mest fornuftigt:
>
> En, der har kørt 150kkm til 80kkr?
>
> Eller en, der har kørt 100kkm til 90kkr?

Du får altså 50.000 km for 10.000 kr.? Det er altså 20 øre pr.
kilometer! Det er sgu nogle billige kilometre. Jeg ved godt man skal
indregne brændstof, lidt service og nogle småreparationer, men jeg vil
stadig påstå at det er nogle billige kilometre. Plus, du får en bil som
sikkert ikke skal have større reparationer lige så hurtigt.

Mvh.