Reservedele til Kia Sephia
Fra : Lars ?land Hansen

Dato : 30-11-04 20:03

Hej i Gruppen

Ja! Overskriften siger næsten alt.
Nogen her i gruppen der kender et online-sted at handle dele til en
Kia Sephia 1.5 GTX Sedan fra 1997 ?
Det eneste sted jeg har kunnet finde er hos BJ-Autodele.dk og selvsagt
hos Kia forhandlere, men de priser får det til at løbe mig koldt ned
af ryggen (Det er jo altså ikke en Rolls Royce...).

Med venlig hilsen og på forhånd tak

Lars Øland Hansen

Fra : Kim Kristensen

Dato : 30-11-04 20:46

"Lars ?land Hansen" <oeland2003@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hos Kia forhandlere, men de priser får det til at løbe mig koldt ned
> af ryggen (Det er jo altså ikke en Rolls Royce...).

Her http://www.autoteile-meile.de/ er Kia på listen, det kan være at de har
det du søger.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Kim Kristensen

Dato : 30-11-04 20:58

> [...]
> hos Kia forhandlere, men de priser får det til at løbe mig koldt ned
> af ryggen (Det er jo altså ikke en Rolls Royce...).

Nå nu får jeg at vide nå jeg prøver at mit egen indlæg at det ikke er blandt
os mere, så må jeg jo prøve igen.

http://www.autoteile-meile.de/ har dele til Kia.

Med venlig hilsen Kim