Amerikanerbil?
Fra : Jahrboy

Dato : 30-11-04 16:56

Hej!!!

Er der en eller anden der skulle vide hvor man kan leje en
Amerikanerbil?...... på samme måde som man kan få limousinekørsel osv!!.....
har kigget på mange sider rundt omkring på nettet, men løber hele tiden ind
i limo-services/veteranbiler/og div. bilklubber uden resultat!.....

På forhånd tak!!!
Jan

Fra : Jahrboy

Dato : 30-11-04 17:02

"Jahrboy" <jahrboy@webspeed.dk> wrote in message
> [...]
ind
> i limo-services/veteranbiler/og div. bilklubber uden resultat!.....

Glemte lige at sige, at det er i Kbh bilen skal kunne lejes/køres!!!

Fra : Brian Sørup

Dato : 30-11-04 18:06

"Jahrboy" <jahrboy@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
tiden ind
> i limo-services/veteranbiler/og div. bilklubber uden resultat!.....

Hvis du vil leje en klassisk ( læs 20-40 år gammel) amerikanerbil uden
fører, tror jeg det er nemmere for dig at satse på at vinde 20 millioner
i Lotto !
Hvis der er tale om Bryllups/festkørsel er der som regel altid nogle
stykker der er klar på at hjælpe.
Kontakt evt. nogle lokale USA-bilklubber - de findes lettest på
www.fda-biler.dk
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Jahrboy

Dato : 30-11-04 20:00

"Brian Sørup" <camaroFJERNpower454@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> stykker der er klar på at hjælpe.
> Kontakt evt. nogle lokale USA-bilklubber - de findes lettest på

hej igen!!....
selvfølgelig er det ikke mig selv eller andre der skal leje/køre
bilen....det er meningen at den skal bruges til at transportere
hovedpersonen ved et jubilæum!!.....men tak, jeg må kontakte en af
klubberne, når det nu skal være!!.... undrer mig bare over, at de
limo-services ikke har den slags biler, når de nu har veteranbiler osv
men tak for hjælpen!!!!!

Jan