Hvor købes pære?
Fra : Christian Larsen

Dato : 30-11-04 00:13

Hej alle.

Så følgende test af pære herinde:
http://www.dkfritidbil.dk/artikler/lamper/index.htm

Men har svært ved at finde nr. 2 og 3 i handlen. Nogen der ved hvor de kan
købes?.
De to typer er:
- Philips Premium Vision, type +30 pct
- Osram Bilux Super, type +30 pct

På forhånd tak.

m.v.h.
Chris.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 30-11-04 00:31

"Christian Larsen" <bryske@vip.cybercity.dk> skrev :

>De to typer er:
>- Philips Premium Vision, type +30 pct
>- Osram Bilux Super, type +30 pct

jeg frekventerer ofte en almindelig autoelektriker med god success

Narva har iøvrigt en pære der svarer temmeligt godt til Vision+ serien

(Narva skulle efter sigendes være søsterselskab til Philips)

http://www.uniq-import.dk/produkter/?g=020 har vist også noget der
ligner

og harald Nyborg har den på programmet (katalognummer 1835)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Casper Bang

Dato : 30-11-04 16:37

> - Philips Premium Vision, type +30 pct

Jeg fandt min på en lokal shell tank for et par måneder siden

Fra : Rasmus Bojsen

Dato : 01-12-04 18:00

Prøv evt. www.powerbulbs.co.uk

mvh.