Tågelygter på swift
Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 29-11-04 20:49

Hej....

Er der nogle der ved om kablerne er ført til tågelygterne på en swift fra
98.... Kontakten er i kabinen....

Overvejer nemlig at finde mig et sæt hos en ophugger, men kun hvis det er
simpelt selv at installerer.... Tror ikke det vil blive godt hvis jeg selv
sku trække kabler...

/Anders

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 29-11-04 21:09

"Anders T. Pedersen" <dm46p@mail.ah.dk> skrev :

>Overvejer nemlig at finde mig et sæt hos en ophugger, men kun hvis det er
>simpelt selv at installerer.... Tror ikke det vil blive godt hvis jeg selv
>sku trække kabler...

det er der sjældent de store ben i - med mindre du har sjovt
ledningsnet (digitalt/multiplexet)

Men har du overvejet om de i det hele taget er nødvendige ?
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Anders T. Pedersen

Dato : 29-11-04 21:17

> det er der sjældent de store ben i - med mindre du har sjovt
> ledningsnet (digitalt/multiplexet)

Ok.....

> Men har du overvejet om de i det hele taget er nødvendige ?

Ja, Desvære... Ville da hellere have sparet, men køre på 35 mørk vej frem og
tilbage hver dag...Og det sker tit at der er tåget.. Så derfor vil jeg nok
føle mig mere tryg..

/Anders