Blinkerrelæ i Mercedes W124
Fra : Christian Madsen

Dato : 29-11-04 17:43

Hejsa,

En gang imellem, blinker min afviser ikke, men lyser kun. Jeg vil tro at
fejlen er i blinkerrelæet, men kan ikke finde det.

Er der monstro nogen her, der ved hvor det sidder og hvad et nyt kan koste?

På forhånd tak,
Christian

--
Sendt med Operas banebrydende nyhedsgruppe-
og e-postklient: http://www.opera.com/m2/

Fra : Uffe Ravn

Dato : 29-11-04 23:30

"Christian Madsen" <news@doktormadsen.dk> skrev

> [...]
> fejlen er i blinkerrelæet, men kan ikke finde det.
>
> Er der monstro nogen her, der ved hvor det sidder og hvad et nyt kan

Prøv at gå efter lyden.

--
Mvh. Uffe Ravn
Nysynet Opel Rekord Stationcar 1984

Fra : Christian Madsen

Dato : 30-11-04 16:47

Mon, 29 Nov 2004 23:30:10 +0100, Uffe Ravn <uffesaffald@hotmailpunktumcom>
skrev:

> Prøv at gå efter lyden.

Det kunne jeg godt, men ifølge diagrammet, er der en separat lydgiver - og
så ville jeg jo bare finde denne :(

Fra : Uffe Ravn

Dato : 30-11-04 18:46

"Christian Madsen" <news@doktormadsen.dk> skrev i en meddelelse
newssiabg5lkzashdo@christia-5u6dax...

> Det kunne jeg godt, men ifølge diagrammet, er der en separat lydgiver - og
> så ville jeg jo bare finde denne :(

Aha! så det er det en 2CV har til fælles med en Mercedes W124!

Fra : mikkel paulsen

Dato : 01-12-04 20:26

"Christian Madsen" <news@doktormadsen.dk> wrote in message news:<opsh8jd3nqzashdo@christia-5u6dax>...
> [...]
> fejlen er i blinkerrelæet, men kan ikke finde det.
>
> Er der monstro nogen her, der ved hvor det sidder og hvad et nyt kan koste?

hej christian. gider du ikke svare på mit indlæg ang erfaringer med
mercedes 250D / W124 ? det er indrykket den 30/11