Afgift ved import.
Fra : Lars

Dato : 28-11-04 12:28

Findes der andre hjemmesider end Bilpriser + toldskat, hvor man selv kan
beregne afgift på importbil??

Lars.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-11-04 12:47

> Findes der andre hjemmesider end Bilpriser + toldskat, hvor man selv
> kan beregne afgift på importbil??

bilbasen.dk (salgspris inkl. afgift) * 63%

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Jørgen L.

Dato : 28-11-04 19:53

> bilbasen.dk (salgspris inkl. afgift) * 63%

Gælder det også ved en gulpladebil ?

Hilsen Jørgen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-11-04 19:55

> Gælder det også ved en gulpladebil ?

Nej.

Fra : Mogens

Dato : 28-11-04 20:06

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej.

hvis afgiften på hvide plader er 200.000 kr
vil den på gule være knap 120.000 kr...

Fra : Jørgen L.

Dato : 28-11-04 22:27

> hvis afgiften på hvide plader er 200.000 kr
> vil den på gule være knap 120.000 kr...

Ok.
Hvordan kommer du frem til det ?

Hilsen Jørgen

Fra : Mogens

Dato : 29-11-04 06:32

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Ok.
> Hvordan kommer du frem til det ?

Jeg har en vurdering liggende på en M5

Fra : Ukendt

Dato : 29-11-04 21:00

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
> "Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en vurdering liggende på en M5

Er det ikke individuelt, nogle biler er jo mere attraktive som varevogne end
andre.
Så en bil der er mere populær som gulplade en end M5 kunne jo godt bliver
vurderet til en en højere pris på guleplade end M5'eren.
Selvom den som hvidplade bile ville blive vurderet til det samme som
M5'eren.

Tager jeg fejl eller ?

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Mogens

Dato : 29-11-04 21:23

> [...]
> vurderet til en en højere pris på guleplade end M5'eren.
> Selvom den som hvidplade bile ville blive vurderet til det samme som

Afgiften bør jo følge markedet, men det er jo ikke
sikkert, at T&S "ved" dette... :)

--
/Mogens
www.tkrath.dk/forum/dfb/cam003.jpg