Volvo V70 D5 - en "Brian bil"?
Fra : Jakob K

Dato : 26-11-04 18:06

Regner forsikringsselskaberne mon en Volvo V70 D5 (2,4 l, 166 HK og 340nm)
for en specialbil eller så en "Brian-agtig" bil at man bonges mere for denne
i forsikringspræmie end en standard V 70, 2,4, 170 HK ?

Fra : Niels Bengaard

Dato : 26-11-04 19:36

> [...]
> denne
> i forsikringspræmie end en standard V 70, 2,4, 170 HK ?

Kig på nyprisen, dieselbilen er måske 150.000 dyrere end benzinudgaven.

Niels

Fra : Diesell

Dato : 26-11-04 20:51

"Jakob K" <invalid@invalid.INVALID> skrev i en meddelelse
> [...]
denne
> i forsikringspræmie end en standard V 70, 2,4, 170 HK ?

Jeg tvivler meget på, at man vurderer at der er tale om en specialbil.

Jesper