Mondeo 2.0 < 210
Fra : Ukendt

Dato : 26-11-04 15:14

Hmm Politiets mondeo'er 2.0 kan så åbenbart ikke køre 210 Km/t

Hermed må myten om at politiets biler skulle være tunede EN gang for alle
være manet til jorden

http://ekstrabladet.dk/kc/fx13/VisArtikel.iasp?PageID=271266

--
Tom

Fra : H.S.

Dato : 26-11-04 15:48

> Hmm Politiets mondeo'er 2.0 kan så åbenbart ikke køre 210 Km/t
>
> Hermed må myten om at politiets biler skulle være tunede EN gang for alle
> være manet til jorden

Har der nogen sinde været tvivl om det ? Politiets mondeor er standard
vogne, med en masse ekstra elektronik (radio mv.).

Politiet afbryder generelt biljagter ved ca. 200 km/t - det er ingen regel,
men det er kotyme. Man vil hellere fange vedkommende en anden dag, end at
sætte uskyldige menneskers liv på spil.

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 26-11-04 15:50

Tom wrote:
> Hmm Politiets mondeo'er 2.0 kan så åbenbart ikke køre 210 Km/t
>
> Hermed må myten om at politiets biler skulle være tunede EN gang for alle
> [...]

Hvor står der at politiet kørte i en mondeo?

/Jakob

Fra : Ukendt

Dato : 26-11-04 15:57

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvor står der at politiet kørte i en mondeo?

Mellem linierne.....ellers havde de vel allerede fanget dem inde i
byen....men med en mondeo har politiet ikke en chance med mindre det er
morfar i sin gamle cortina der ligger og kører brain-kørsel )

--
Tom

Fra : Kim Kristensen

Dato : 26-11-04 16:42

"Tom" skrev i en meddelelse
"Re: Mondeo 2.0 < 210"

> [...]
> byen....men med en mondeo har politiet ikke en chance med mindre det er
> morfar i sin gamle cortina der ligger og kører brain-kørsel )

Hmmmm, du mener vel no-brain-kørsel

Med venlig hilsen Kim

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.63.241.129)

Fra : HC

Dato : 26-11-04 18:11

> Hermed må myten om at politiets biler skulle være tunede EN gang for alle
> være manet til jorden

Politiets Mondeo'er er ikke tunet og bliver det heller ikke.
Jeg har aldrig mødt en tunet politibil i de år jeg har skruet for
Ford/Politiet.

Mondeo'en bliver rimelig tung med alt det udstyr de skal have med især
hundevognene.
Derfor kan de ikke køre stærkt

Mvh Hans