Bedste forlygtepærer for tiden ?
Fra : Thomas H.

Dato : 25-11-04 10:00

Hey, nu er det jo blevet vinteragtigt og pisse mørkt, og jeg har vist to
forskellige forlygtepærer i, hvor den ene side er lidt svag, den anden er
bare fesen.
Hvad anbefales i øjeblikket af H4-pærer ? Det skal ikke være sådan noget
fake-xenon hvor lysstyrken er lille, men helst et eller andet premium med
30-40% ekstra reklame-watt

Nogle gode/dårlige erfaringer, eller testvindere?

--
Mvh.
Thomas H. - www..thhe.dk

Fra : Kim

Dato : 25-11-04 10:11

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 30-40% ekstra reklame-watt
>
> Nogle gode/dårlige erfaringer, eller testvindere?

Philips Vision Plus anbefales mange steder. Sidst vandt de "Motors" test.

Mvh, Kim

Fra : Thomas H.

Dato : 25-11-04 10:16

"Kim" <No@money.dk> skrev i en meddelelse

> Philips Vision Plus anbefales mange steder. Sidst vandt de "Motors" test.

Ok, dem har jeg egentlig også prøvet engang med stor glæde

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 25-11-04 10:33

Thomas H. wrote:
> "Kim" <No@money.dk> skrev i en meddelelse

> Ok, dem har jeg egentlig også prøvet engang med stor glæde

Og nu har Philips lige introduceret "Night Guide"
http://www.stiften-aarhus.dk/koergodt/artikel:aid=188900

M.v.h
Niels

Fra : Thomas H.

Dato : 25-11-04 11:26

"Niels Jacobsen" <niels.k.jacobsen@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> Og nu har Philips lige introduceret "Night Guide"
> http://www.stiften-aarhus.dk/koergodt/artikel:aid=188900

Genialt, men kan man købe dem nogen steder?

Fra : Brian S Jensen

Dato : 25-11-04 10:29

"Kim" <No@money.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Philips Vision Plus anbefales mange steder. Sidst vandt de "Motors" test.
>
> Mvh, Kim

De holder bare ikke nær så lang tid som en "standard" Osram
- ihvertfald ikke i en japaner

Hvordan kan det forresten være at det er sådan ? - i de 6-7 BMW'er
jeg har haft igennem de sidste 15år, kan det tælles på én hånd hvor
mange gange jeg har skiftet forlygtepærer - hvorimod i de japanske
varevogne jeg samtidig har haft (Toyota'er) er det ca. 1 gang om året
- kørselsbehovet er ca. det samme (ca. 20.000 årligt) for både BMW'erne
og Toyota'erne

Hov, måske jeg selv lige kom i tanke om svaret - er der noget med
at japserne kører med højere ladespænding ? (ja,ja - skal nok selv måle
når jeg kommer hjem

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Jens Jensen

Dato : 25-11-04 23:33

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> varevogne jeg samtidig har haft (Toyota'er) er det ca. 1 gang om året
> - kørselsbehovet er ca. det samme (ca. 20.000 årligt) for både BMW'erne

Min gamle Peugeot 309 kørte med franske gule pærer
H4 i 18 år, derefter solgte jeg bilen og såvidt jeg har set sidder de
originale franske gule pærer stadig i bilen, hvorimod de små H4 må skiftes
hvert år

vh
JJ

Fra : Esben Tærsker

Dato : 25-11-04 22:14

Thomas H. wrote:
> [...]
> 30-40% ekstra reklame-watt
>
> Nogle gode/dårlige erfaringer, eller testvindere?

JyllePolle havde vist en test i søndags. Mener det var Phillips der tog
de 4 ud af de 5 første pladser.
Måske du kan rode lidt i en grøn affaldsspand hos én der holder JP...:)

/Esben