Haynes.. hvor?
Fra : Jens W. Skov

Dato : 22-11-04 22:53

Hej

Jeg skal bruge en Haynes til min 406'er.
Hvor er det bedste sted at købe den i DK? Den er billig på Amazon, men
det bliver ædt op i porto.

Fra : Gismo

Dato : 22-11-04 22:58

Jens W. Skov wrote:
> Hej
>
> Jeg skal bruge en Haynes til min 406'er.
> Hvor er det bedste sted at købe den i DK? Den er billig på Amazon, men
> det bliver ædt op i porto.

Hvis det skal være en selvhenter kan autopart
i Århus skaffe dem. ved ikke om de vil sende den.

Den burde være med som standard til en pug.
Har selv haft sådan en gryde.

Gismo.

Fra : FJ

Dato : 22-11-04 23:15

"Jens W. Skov" <jens@jsconsult.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg skal bruge en Haynes til min 406'er.
> Hvor er det bedste sted at købe den i DK? Den er billig på Amazon, men det
> bliver ædt op i porto.

Skrammel-butikken T-Hansen har dem vist også.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-11-04 19:16

FJ wrote:

> Skrammel-butikken T-Hansen har dem vist også.

Er Haynes noget skrammel da?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-04 19:43

"Martin Johansen [6000]" <see-my-website@for.info.about.mail> skrev i en
meddelelse news:41a37e0a$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Er Haynes noget skrammel da?

Kun deres ledningsnet. Det passer overhovedet ikke ved mondeo og så lige
nogle detaljer ved RHD modellerne så man ikke rigtig ved i hvilken side man
skal lede.

--
Tom

Fra : Juul

Dato : 23-11-04 22:46

"Martin Johansen [6000]" <see-my-website@for.info.about.mail> wrote in
message news:41a37e0a$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Er Haynes noget skrammel da?

Både ja og nej.
Så jeg hælder mest til at det nu er noget skrammel

Før var det: Owners Workshop Manual
Nu er det kun: Service and repair manual, og der er en verden til forskel

Pris fra 14.99 til 19.99

Seneste indkøb:

Date
22/10/2004------------------------------------------------------------------
---------
Items-----------------------------------------------------------------------
----
ISBN 1 85960 909
Book No 3909
Title Haynes Max Power Peugeot 306
Qty 1
Price 19.99
ISBN 1 85960 550 8
Book No 3082
Title Citroën Xantia Petrol and Diesel (93 - 98) K to S
Qty 1
Price 14.99
ISBN
Book No EGDA
Title Engelsk - Dansk Technical Dictionary
Qty 1
Price 0.00
ISBN
Book No MP1111
Title Haynes manual Protector
Qty 1
Price 1.49
[...]
ISBN 0000029432
Book No POS71L
Title Haynes Publishing 2004/2005 All Products Catalogue
Qty 1
Price 0.00
Totals
Price 37.96
Discount -3.00
Postage 5.00
Total Cost 39.96
--
Juul

Fra : Janus

Dato : 23-11-04 00:12

det bedste sted er nok http://www.birgersbilligebilboeger.dk/ har handlet
hos ham et par gange, sidste gang så sent som igår.

han har også mange brugte børger

mvh Janus

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-11-04 08:54

Tue, 23 Nov 2004 00:12:17 +0100, skrev Janus, på 16 linier, i
<cntro9$me7$1@gnd.k-net.dk>, :

>det bedste sted er nok http://www.birgersbilligebilboeger.dk/ har handlet
>hos ham et par gange, sidste gang så sent som igår.
>
>han har også mange brugte børger

Eller endnu billigere direkte hos Haynes.

166 kr incl porto.
Nævn en butik der kan lave det billigere.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Jens W. Skov

Dato : 23-11-04 09:04

Karsten Andersen wrote:
> Tue, 23 Nov 2004 00:12:17 +0100, skrev Janus, på 16 linier, i
> <cntro9$me7$1@gnd.k-net.dk>, :

> Eller endnu billigere direkte hos Haynes.
>
> 166 kr incl porto.
> Nævn en butik der kan lave det billigere.

Hvordan?
£20 incl porto kan jeg ikke få til 166 kr

Så er Amazon da billigere.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-11-04 19:17

Jens W. Skov wrote:

> £20 incl porto kan jeg ikke få til 166 kr

Det er 212,- leveret til døren?

> Så er Amazon da billigere.

Hvad koster den der inkl. porto?

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-11-04 19:50

Tue, 23 Nov 2004 09:04:16 +0100, skrev Jens W. Skov, på 21 linier, i
<41a2ef00$0$269$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

Jeg gav også kun 15
for 3 måneder siden

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-11-04 19:54

> [...]
<41a2ef00$0$269$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

>Hvordan?
>£20 incl porto kan jeg ikke få til 166 kr

Og hvis du kan købe den til under 20£ så køb den da der.
Du får den ikke billigere her hjemme.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Karsten Andersen

Dato : 23-11-04 20:04

> [...]
<41a2ef00$0$269$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

>Hvordan?
>£20 incl porto kan jeg ikke få til 166 kr

Jeg var inde og kikke den koster stadigt 14,99 som da jeg købte.
14,99 incl porto andet betalede jeg ikke
Hvor får du de 20 fra?

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Jens W. Skov

Dato : 23-11-04 23:48

> Jeg var inde og kikke den koster stadigt 14,99 som da jeg købte.
> 14,99 incl porto andet betalede jeg ikke
> Hvor får du de 20 fra?

Der står at de tager £5 for at sende indenfor Europa

Fra : Karsten Andersen

Dato : 24-11-04 08:59

Tue, 23 Nov 2004 23:47:34 +0100, skrev Jens W. Skov, på 8 linier, i
<41a3be04$0$256$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, :

>Der står at de tager £5 for at sende indenfor Europa

Måske de har kun trukket 14,99 fra min konto.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 24-11-04 14:32

Karsten Andersen wrote:

> Måske de har kun trukket 14,99 fra min konto.

Skriv til dem og brok dig

Fra : Karsten Andersen

Dato : 24-11-04 14:43

Wed, 24 Nov 2004 14:32:19 +0100, skrev Martin Johansen [6000], på 11
linier, i <41a48d20$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, :

>Skriv til dem og brok dig

Nop

Thank you for your recent order from the HaynesOnline website. Please
print this Confirmation of Order and keep safe for future reference.
Order No. 172654
Date 01/09/2004
Items
ISBN 1 85960 710 1
Book No 3156
Title Opel Astra Petrol (Oct 91 - Feb 98)
[...]
Discount 0.00
Postage 0.00
Total Cost 14.99
Delivery Information
Name Karsten Andersen
Address xxxxxxxxxxx
horsens
DK
Postcode 8700
Country DK
Telephone
Delivery Aims
Within the UK 2nd Class - please allow 4-7 working days.
Within the UK 1st Class - please allow 2 working days.
Within the EC - please allow 5-10 working days.
Rest of World - please allow 7-14 working days.
If your order has not been received within these times we ask that you
check with your nearest Mail Service Office prior to contacting
Customer Services.

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 23-11-04 13:59

"Jens W. Skov" <jens@jsconsult.dk> wrote in message
> Jeg skal bruge en Haynes til min 406'er.
> Hvor er det bedste sted at købe den i DK? Den er billig på Amazon, men det
> bliver ædt op i porto

hva med Biltema der gav jeg 198kr for den til min primera ?

--
Allan
Nissan Primera 2,0 se aut

Fra : Sp@cey

Dato : 23-11-04 17:52

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensenFJERNDYRET@KATget2net.dk> skrev i en
meddelelse news:cuGod.68171$Vf.3401348@news000.worldonline.dk...

> "Jens W. Skov" <jens@jsconsult.dk> wrote in message
>
> hva med Biltema der gav jeg 198kr for den til min primera ?

SÅ er den jo også på et eller andet uforståeligt sprog....Engelsk til mig
tak!

Sp@cey

Fra : sode

Dato : 23-11-04 23:05

Køsters motorboghandel Randers
Go google your self

Sode

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-11-04 13:47

"Sp@cey" <Someone@microsoft.com> wrote in message
> SÅ er den jo også på et eller andet uforståeligt sprog....Engelsk til mig
> tak!

øh lad mig se... nej den er sørme på engelsk

har lige været inde på deres hjemmeside www.biltema.dk og kigge og der står
at man kun kan få primera op til -96 og i peugoet er det op til 405.... min
primera er fra 97 og er også den bog jeg har købt? måske man skulle ringe
til dem og høre om de har til 406'eren?

--
Allan
Nissan Primera 2,0 se aut

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 24-11-04 14:46

"Allan Jørgensen" <allan.c.jorgensenFJERNDYRET@KATget2net.dk> wrote in
message news:qp%od.68359$Vf.3412059@news000.worldonline.dk...
>min primera er fra 97 og er også den bog jeg har købt?

kan nu se efter jeg har fundet bogen frem at den dækker fra 90-99 såå

--
Allan
Nissan Primera 2,0 se aut