Nu vi er ved vægtproblemerne
Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 22-11-04 22:45

Bilen vejer 1350 kg, må læsse 650 kg.

1) Tæller førerens vægt med til de 650?
2) Tæller passagers vægt med til de 650?
3) Tæller trailerens tryk på bilen med til de 650?

--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Leonard

Dato : 22-11-04 22:51

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> wrote:

>1) Tæller førerens vægt med til de 650?

Ja

>2) Tæller passagers vægt med til de 650?

Ja

>3) Tæller trailerens tryk på bilen med til de 650?

Nej

--
Leonard

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 23-11-04 17:54

Leonard wrote:

> Nej

Jo...

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 23-11-04 18:49

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jo...

Hvem vinder?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Elbarto

Dato : 23-11-04 19:41

> "Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Den vægt traileren trykker med skal også lægges med i de 650 .....
Men de 50 kg den trykker med deeeet

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 24-11-04 08:54

"Elbarto" <elbarto@lite.dk> wrote in message

> Den vægt traileren trykker med skal også lægges med i de 650 .....
> Men de 50 kg den trykker med deeeet

Så skal man vel bare læsse den så den trykker med -100 kg

--
mvh/rg. Christian
I would have to ask the questioner. I haven't had a chance to ask

Fra : Jørgen L.

Dato : 24-11-04 22:28

> Så skal man vel bare læsse den så den trykker med -100 kg

Det vil være utroligt dumt, da det er baghjulene som styrer din trailer etc.
ja jeg så godt din men det bør aligevel ikke stå uden svar.

Hilsen Jørgen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-11-04 09:09

"Jørgen L." <Noemail@stopspamspam.dk> wrote in message

> Det vil være utroligt dumt, da det er baghjulene som styrer din trailer
etc.
> ja jeg så godt din men det bør aligevel ikke stå uden svar.

Korrekt.

--
mvh/rg. Christian
Nu snart kørende med tvangsfodret oliebrænder

Fra : Leonard

Dato : 24-11-04 09:34

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> wrote:

>Jo...

OK, det er jo egentlig logisk nok, da de 50 kg på kuglen jo belaster
bilens affjedring og dæk.
Men så må en trailer der vel læsses til den tilladte totalvægt +
kugletrykket, de 50 kg på kuglen belaster jo ikke trailerens
affjedring og dæk.

--
Leonard

Fra : Leo Jensen

Dato : 24-11-04 20:15

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men så må en trailer der vel læsses til den tilladte totalvægt +
> kugletrykket, de 50 kg på kuglen belaster jo ikke trailerens

Næ, men de belaster trækvangerne.

Leo

Fra : Jens Hansen

Dato : 24-11-04 20:45

> Bilen vejer 1350 kg, må læsse 650 kg.
>
> 1) Tæller førerens vægt med til de 650?
> 2) Tæller passagers vægt med til de 650?
> 3) Tæller trailerens tryk på bilen med til de 650?

4) Benzin og Sprintervæske (50-70 kg)
5) Ekstraudstyr (radio - højtaler og trækkrog 25-50 kg)
6) Topbox - cykelholder mm.

Så der er ikke meget tilbage til at hente øl for hvis der er 4 personer i
bilen)

-Jens
(Slet det med STORT der er dårligt i min mail)

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 24-11-04 21:27

"Jens Hansen" <jbh@BADe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> 6) Topbox - cykelholder mm.
>
> Så der er ikke meget tilbage til at hente øl for hvis der er 4 personer i

Væsker er regnet med i forvejen. Radio og højtt. er ofte med i forvejen.
Trækkrog ved jeg ikke lige?

Og når der er 4 med i bilen skal man ikke hente øl alligevel, de drikker dem
bare.
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen