Karburatorsprit - billigt ?
Fra : anders majland

Dato : 22-11-04 22:00

Hvor købes karburatorsprit billigst - gerne i 5liter dunke ?

Den næste måneds tid får jeg nok brugt en del inden det bliver rigtig
vinter, og så synes jeg at 30-35kr/literen er lige i overkanten.

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 23-11-04 09:53

anders majland wrote:
> Hvor købes karburatorsprit billigst - gerne i 5liter dunke ?
>
> Den næste måneds tid får jeg nok brugt en del inden det bliver rigtig
> vinter, og så synes jeg at 30-35kr/literen er lige i overkanten.

Jeg fandt en 2,5 liter i Kvickly Extra - det var ikke dyrt. Check Coop
butikkerne.

--
vh
Torben

Fra : anders majland

Dato : 23-11-04 17:38

> Jeg fandt en 2,5 liter i Kvickly Extra - det var ikke dyrt. Check Coop
> butikkerne.

Kan du huske hvad du gav ?

--
Anders DOT Majland AT jyde DOT dk

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-11-04 08:47

anders majland wrote:

> Kan du huske hvad du gav ?

Næh. Det var billigt nok til at jeg ikke ville ofre en liter benzin for at
finde en bedre pris

--
vh
Torben

Fra : anders majland

Dato : 24-11-04 09:24

> Næh. Det var billigt nok til at jeg ikke ville ofre en liter benzin for at
> finde en bedre pris

Også derfor jeg spørger her istedet for at køre rundt

Fra : TDN

Dato : 23-11-04 18:00

meddelelse news:41a25365$0$84099$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
>
> Den næste måneds tid får jeg nok brugt en del inden det bliver rigtig
> vinter, og så synes jeg at 30-35kr/literen er lige i overkanten.

Harald Nyborg:

http://www.harald-nyborg.dk/varenr.asp?n=60100&Produkt=kaburatorsprit&where=&Submit2=GO

2,5 l. kr. 34,95

Mvh
Thomas

Fra : Cosworth POWER

Dato : 25-11-04 22:05

> Harald Nyborg:
>
> 2,5 l. kr. 34,95

Den bruger jeg og det virker fint :)

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : NIL

Dato : 26-11-04 02:02

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Den bruger jeg og det virker fint :)
>
> --
> Thomas Krath

50% af ovennævnte pris i Netto.

Hilsen
NIL

Fra : anders majland

Dato : 26-11-04 16:24

> 50% af ovennævnte pris i Netto.

Altså 7kr/literen. Er det fast pris eller en kampagnevare ?

/A

Fra : Aksel

Dato : 27-11-04 23:39

> [...]
>
> Den næste måneds tid får jeg nok brugt en del inden det bliver rigtig
> vinter, og så synes jeg at 30-35kr/literen er lige i overkanten.

Bilka har 10 l dunke til ca. 50 kr.

Hilsen Aksel

Fra : Uffe Ravn

Dato : 28-11-04 00:49

"Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> skrev

> Bilka har 10 l dunke til ca. 50 kr.

Ifølge http://bilka.dk er det nu 2,5L dunke til 38,95kr.

Altså en literpris på 15,58 kr.

Mvh Uffe Ravn.

Fra : Niels Kristian Jense~

Dato : 04-12-04 08:54

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> wrote in news:41a9129d$0$157
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> "Aksel" <akselj.DELETE.THIS@pcwelt-premium.de> skrev

> Ifølge http://bilka.dk er det nu 2,5L dunke til 38,95kr.
>
> Altså en literpris på 15,58 kr.

Det skyldes så vidt jeg ved at der er kommet afgift på, samme takst som
benzin...

--
DYT ikke ved E-mail