Data på år 2000 Alfa 156 2,0 SeleSpeed ??
Fra : Thomas H.

Dato : 21-11-04 15:46

Hey, jeg skal bruge nogle få data på den i subjekt beskrevet dyt, bare hk,
Nm, topfart og 0-100 ...til min liste

.....i øvrigt godt nok ikke noget der kan bringe mit pis i kog, havde den
ellers 2-3 timer, men det der underlige gearskifte blev jeg på ingen måde
venner med, det virkede da både langsomt og elendigt styret

--
mvh.
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Niels Bengaard

Dato : 21-11-04 16:09

> [...]
> ellers 2-3 timer, men det der underlige gearskifte blev jeg på ingen måde
> venner med, det virkede da både langsomt og elendigt styret

www.biltorvet.dk har det hele.

Niels

Fra : Thomas H.

Dato : 21-11-04 16:17

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> www.biltorvet.dk har det hele.

Hvor?

Fra : Niels Bengaard

Dato : 21-11-04 16:22

> Hvor?

bilguider - brugtbilguide - alfa romeo osv.

Niels

Fra : Thomas H.

Dato : 21-11-04 16:24

> bilguider - brugtbilguide - alfa romeo osv.

Ok, der var langt ind ...tak.

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 22-11-04 12:21

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ellers 2-3 timer, men det der underlige gearskifte blev jeg på ingen måde
> venner med, det virkede da både langsomt og elendigt styret

Enig... har kørt en del i en 147 2,0 Selespeed. Mage til makværk af en
gearkasse skal man lede længe efter... Det tager E V I G H E D E R at skifte
gear.

-M
´93 Sierra med "quickshift" :)