Sprinklervæske?
Fra : Lars

Dato : 21-11-04 12:48

Er der forskel på sprinklervæske og hvad skal man gå efter hvis
det skal være 'det bedste' eller er det lige meget?

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>

Fra : Peter

Dato : 21-11-04 15:37

"Lars" <go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.invalid> skrev i en meddelelse
> Er der forskel på sprinklervæske og hvad skal man gå efter hvis
> det skal være 'det bedste' eller er det lige meget?

Prøv at læse denne artikel:

http://www.stiften.dk/artikel:aid=184507

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Lars

Dato : 21-11-04 16:01

On Sun, 21 Nov 2004 15:36:47 +0100, "Peter"
<pgc@FJERNDETTEnospam.dk> wrote:

>Prøv at læse denne artikel:
>
>http://www.stiften.dk/artikel:aid=184507

Tak for det, jeg vil straks løbe ned efter noget Sonax (hvis
altså min tank har det).

Fra : Lars

Dato : 23-11-04 18:37

On Sun, 21 Nov 2004 16:00:44 +0100, Lars
<go_ahead..._spam_this_address@tlaloc.invalid> wrote:

>Tak for det, jeg vil straks løbe ned efter noget Sonax (hvis
>altså min tank har det).

Så er spørgsmålet bare hvilket blandingsforhold jeg skal vælge?

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-04 19:44

> Så er spørgsmålet bare hvilket blandingsforhold jeg skal vælge?

Skriv lige når du ved det. Jeg købte også en flaske igår

--
Tom

Fra : Peter

Dato : 24-11-04 13:39

[klip]

> Skriv lige når du ved det. Jeg købte også en flaske igår

Som der står på flasken!

Kan I ikke læse?

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-04 16:58

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

> [klip]

> Som der står på flasken!
>
> Kan I ikke læse?

Jo men jeg vil da ikke blande op til -21°C så koldt er det da aldrig her i
danmark

--
Tom

Fra : Peter

Dato : 24-11-04 17:20

[klip]

> Jo men jeg vil da ikke blande op til -21°C så koldt er det da aldrig her i
> danmark

Enig. Jeg har forsøgt at lave en blanding til - 15 grader C. Det passer vist
lidt bedre.

Jeg antager at du med din uddannelse vil være i stand til selv at finde et
passende blandingsforhold

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Ukendt

Dato : 24-11-04 17:45

> [...]
> vist lidt bedre.
>
> Jeg antager at du med din uddannelse vil være i stand til selv at finde et

Det var jo lettere hvis man ikke skulle tænke selv

--
Tom

Fra : Peter

Dato : 24-11-04 17:54

[klip]

> Det var jo lettere hvis man ikke skulle tænke selv

He.

Jeg smed ca. 1½ liter vand til den ene liter Sonax jeg havde købt.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Lars

Dato : 27-11-04 11:17

On Wed, 24 Nov 2004 13:39:04 +0100, "Peter"

>Som der står på flasken!
>
>Kan I ikke læse?

Jo jo, problemet var mere at der var flere muligheder at vælge i
mellem, og eftersom skidtet er dyrt nok ville jeg gerne undgå at
overdrive koncentrationen af det. Jeg tror måske jeg vil følge
dit råd om -15°C.