Bilvask: Metax Formel+
Fra : C. Caspersen

Dato : 20-11-04 16:56

Troede ikke, at jeg skulle komme med sådanne indlæg

Vaskede bilen i dag, brugte *lidt* flere kroner på det ...

Jeg købte en Formel+ vask til den nette sum af kr. 95,- og hold da fast,
hvor er jeg ganske enkelt imponeret! Bilen blev helt ren, og er så glat som
en barnenumse! Lad os se, hvor længe det holder!

Kan anbefales.

/Caspersen
- som ikke arbejder hos Metax

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 20-11-04 17:08

> - som ikke arbejder hos Metax

Det gør jeg heller ikke - men deres vaskeanlæg er faktisk generelt rigtig
gode. Måske er det fordi, de ofte er af nyere dato...

Og vasken til 25 kroner gør skam heller ikke noget.

/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 21-11-04 18:27

> Det gør jeg heller ikke - men deres vaskeanlæg er faktisk generelt rigtig
> gode. Måske er det fordi, de ofte er af nyere dato...

Kan oplyse at på OK's vaskeanlæg er vasketiden 3 minutter længere - for de
samme penge.

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-11-04 09:32

> Kan oplyse at på OK's vaskeanlæg er vasketiden 3 minutter længere - for de
> samme penge.

Jep - vasken tager væsentlig længere også på Shell og Statoil - men det
eneste jeg kan kostatere er, at tørringen er dårligere..? Vaskeeffekten er
den samme.

Måske fordi Metax kører med dobbelt-system for både vask og tørring - det
ved jeg ikke, om alle gør...

/Jan W Nielsen

Fra : Flemming

Dato : 20-11-04 19:04

C. Caspersen wrote:
> [...]
> fast, hvor er jeg ganske enkelt imponeret! Bilen blev helt ren, og er
> så glat som en barnenumse! Lad os se, hvor længe det holder!

Et lille tip, tilmeld dig deres sms service, så koster den 65 kr (eller er
det 55?) på udvalgte dage.

--
Mvh. Flemming

Fra : GiWeo

Dato : 21-11-04 14:27

Hejsa
> [...]
>hvor er jeg ganske enkelt imponeret! Bilen blev helt ren, og er så glat som
>en barnenumse! Lad os se, hvor længe det holder!

Ja, bare en skam man ikke kan bliver fri for deres undervognsvask !!!

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssiden.dk

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 21-11-04 16:15

> Ja, bare en skam man ikke kan bliver fri for deres undervognsvask !!!

Hvad..?!?!

Du kan enten vælge en "Vask 1" - eller også kan du på det grønne knappanel
ud mod vaskehallen manuelt slå undervognsskyl fra - eller tørring fra -
eller hjulvask fra...

/Jan W Nielsen

Fra : J

Dato : 21-11-04 22:16

GiWeo wrote:

> Ja, bare en skam man ikke kan bliver fri for deres undervognsvask !!!

Som ny ud i biler må jeg lige høre: hvad er minusset ved undervognsvask?

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

Sulten i Århus? Se www.ekstraost.dk

Fra : Peter

Dato : 23-11-04 14:57

"J" <newz@newz.net> skrev i en meddelelse

> Som ny ud i biler må jeg lige høre: hvad er minusset ved undervognsvask?

Nogle franske biler tåler det ikke og det frarådes direkte i
instruktionsbogen.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Henrik B.

Dato : 23-11-04 15:14

"Peter" <pgc@FJERNDETTEnospam.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle franske biler tåler det ikke og det frarådes direkte i
> instruktionsbogen.

Fransk skrammel....

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Peter

Dato : 23-11-04 15:42

[klip]

> Fransk skrammel....

Intet mindre

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : J

Dato : 24-11-04 17:38

Peter wrote:
> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
>
> [klip]

Så min Fiat burde klare det fint?

Fra : Peter

Dato : 24-11-04 17:50

"J" <newz@newz.net> skrev i en meddelelse

[klip]

> Så min Fiat burde klare det fint?

Måske. Du måske finde noget om det i instruktionsbogen til din bil.
Problemet med undervognsvask er så vidt jeg husker nævnt i instruktionsbogen
til min nuværende potte.

/Peter

--
http://www.grauslund.com