Mest økonomiske bil til 85.000-100.000 kr
Fra : Henrik Høy

Dato : 20-11-04 10:24

Hejsa.

Kan jeg finde en bil i ovenstående prisklasse fra 1999 eller nyere, som
er mere økonomisk end en Suzuki Baleno 1.6 St., som samtidig heller ikke
er mindre?

På forhånd tak.

--
-

Henrik Høy

-
Fjern filter hvis du svarer pr mail

Fra : Kim Kristensen

Dato : 20-11-04 11:01

"Henrik Høy" <henrik@nospamhoey.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Kan jeg finde en bil i ovenstående prisklasse fra 1999 eller nyere, som
> er mere økonomisk end en Suzuki Baleno 1.6 St., som samtidig heller ikke

Jo da, måske noget som den her:

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=180100254&page=1

Den her:

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=228500181&page=1

Er du god til at handle eller kan strække dig 10K mere får du også A/C i
denne her:

http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=178800433&page=1

Med venlig hilsen Kim

Fra : Henrik Høy

Dato : 20-11-04 14:36

In article <419f15ca$0$86983$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, kim01
@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk says...

> [...]
>
> http://www.bilbasen.dk/biler/forhandlere/showcar.asp?id=228500181&page=1
>
> Er du god til at handle eller kan strække dig 10K mere får du også A/C i

Ikke helt uinteressant, men er honda ikke forholdsvis dyre i
reservedele?

--
-

Henrik Høy

-
Fjern filter hvis du svarer pr mail

Fra : Kim Kristensen

Dato : 20-11-04 15:25

> [...]
> @kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk says...

> Ikke helt uinteressant, men er honda ikke forholdsvis dyre i

Det siger et gammelt rygte jo, men ikke de undersøgelser/statistikker der er
lavet over samme emne.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Henrik Høy

Dato : 21-11-04 11:15

In article <419f53a6$0$86963$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, kim01
@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk says...

I følge brugtbilsrevyen ligger honda'ens reservedelsindex på 118 (100 er
gens.)

Fåes den i øvrigt som stationcar, da det som jeg går efter?

--
-

Henrik Høy

-
Fjern filter hvis du svarer pr mail

Fra : Kim Kristensen

Dato : 21-11-04 11:43

> In article <419f53a6$0$86963$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, kim01
> @kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk says...
>

> I følge brugtbilsrevyen ligger honda'ens reservedelsindex på 118 (100 er
> gens.)

Det skal nok passe, men som du kan se i mit tidligere eksempel forveksler
folk ofte begrebet dyre reservedele med at være dyr i reservedele. At se på
reservedelsindekset alene er som at se på brændstofprisen, uden at tage
højde for hvor mange liter der skal bruges over en given distance.

> Fåes den i øvrigt som stationcar, da det som jeg går efter?

> [...]

Ja den fås som stationcar, på www.bilbasen.dk søger du bare på Honda og
Civic og skriver aero under "variant" så dukker de op. Den 5 dørs har jo
stor bagklap og bagagerum på størrelse med en Baleno stationcar, ja 5 liter
større så ret ens på det punkt. I den 4 dørs er adgangen til bagagerummet
naturligvis ikke så praktisk, men det er 35 liter større end Balenoens.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Henrik Høy

Dato : 21-11-04 12:47

In article <41a071bc$0$86918$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, kim01
> [...]
> større så ret ens på det punkt. I den 4 dørs er adgangen til bagagerummet
> naturligvis ikke så praktisk, men det er 35 liter større end Balenoens.

Takker.

--
-

Henrik Høy

-
Fjern filter hvis du svarer pr mail

Fra : Elbarto

Dato : 20-11-04 15:16

> [...]
>
> Kan jeg finde en bil i ovenstående prisklasse fra 1999 eller nyere, som
> er mere økonomisk end en Suzuki Baleno 1.6 St., som samtidig heller ikke

Kan du ikk klare forbruget så køb diesel eller en mindre vogn .....
Ellers så kør fornuftigt tit det man spare mest ved

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Henrik Høy

Dato : 21-11-04 11:08

In article <cnnjqp$v7n$1@news.cybercity.dk>, elbarto@lite.dk says...

> Kan du ikk klare forbruget så køb diesel eller en mindre vogn .....
> Ellers så kør fornuftigt tit det man spare mest ved

Det vil sige at du delvist siger at du ikke mener at der er et
alternativ, ud fra de krav jeg stiller?

--
-

Henrik Høy

-
Fjern filter hvis du svarer pr mail

Fra : Elbarto

Dato : 21-11-04 13:15

> In article <cnnjqp$v7n$1@news.cybercity.dk>, elbarto@lite.dk says...

> Det vil sige at du delvist siger at du ikke mener at der er et
> [...]

Det er nok muligt men efter hvad jeg har ladet mig fortælle så skulle en
Suzuki Baleno være forholdsvis økonomisk i forhold til det e en benziner
enste alternativ er diesel ville jeg mene hvis der skal være mere økonomi i
den

ELbarto