L*rteland
Fra : Ukendt

Dato : 20-11-04 00:19

150.000 Kr i tyskland

http://bilder.mobile.de/images/autos/0/11111111148179549-32186-1100521226.bild

Hvad laver man i danmark når man kan få en Viper fra 2001 smidt i nakken
< vræl.mpg >

Det er da til at blive syg af at sidde og savle over så billige biler de har
i tyskland

--
Tom

Fra : Brizz

Dato : 20-11-04 00:23

> Det er da til at blive syg af at sidde og savle over så billige biler de
har
> i tyskland

og næsten samme priser i swea land
Skal du låne plads på postkassen ?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-04 00:26

"Brizz" <nogen@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> har
>
> og næsten samme priser i swea land
> Skal du låne plads på postkassen ?

JAA

--
Tom

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 20-11-04 17:08

Tom wrote:

> Det er da til at blive syg af at sidde og savle over så billige biler de har
> i tyskland

Helt seriøst, hvad er problemet med at flytte lige syd for
grænsen? Du får lidt længere på arbejde, men den distance kan
tilbagelægges i fede biler fremfor de danske baljer man har råd
til. Der er danske skoler dernede, folk snakker dansk i
butikkerne, benzinen er billigere og det skulle ikke undre om også
skattetrykket er lavere..

--
Hygge..
Thomas

Fra : hanzen

Dato : 20-11-04 18:21

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> til. Der er danske skoler dernede, folk snakker dansk i
> butikkerne, benzinen er billigere og det skulle ikke undre om også

Benzin er altså ikke billigere i Tyskland.
Jeg tror endda den er lidt dyrere i disse dage. Og så er der jo stadig
benzinkrig her på denne side grænsen.
Men ellers er det meste billigere.
--
hilzen
hanzen

Saab 900 - 185 Hk. med kunstigt åndedræt

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 20-11-04 19:07

"hanzen" <hanzen@removemailme.dk> skrev i en meddelelse news:cnnude$1dd7$1@news.cybercity.dk...

> Benzin er altså ikke billigere i Tyskland.
> Jeg tror endda den er lidt dyrere i disse dage. Og så er der jo stadig benzinkrig her på denne side grænsen.
> Men ellers er det meste billigere.

Mener at fast ejendom generelt set er dyrere end i DK

/Jakob

Fra : Martin P.

Dato : 20-11-04 22:12

> 150.000 Kr i tyskland
>
> http://bilder.mobile.de/images/autos/0/11111111148179549-32186-1100521226.bild

Du bor da så tæt på det forjættede land ... flyt derned!

Den her kunne jeg også godt nøjes med
http://www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=518686&page=1

- Martin